Napotnice

Na KC-ju mi povejo, da bom moral opraviti teste krvi na KC-ju. Edino po napotnico moram pa k osebni zdravnici. Zakaj mi ne morejo napisat napotnice kar oni, na licu mesta. In kaj ima družba od tega? Jaz zapravim 3 ure mojega časa, da pridem v ZD, čakam v vrsti in dobim napotnico. Sestra in zdravnica izpolnjujeta mojo napotnico (5 minut dela), namesto da bi se ukvarjali z zdravljenjem. Zanimivo bi bilo izvedeti, koliko takšnih nepotrebnih napotnic se izda pri nas na leto?

Prekleta birokracija. :evil:

2 thoughts on “Napotnice

Oddajte komentar

