Brisanje blogov

Madona sem jezen!

Kapljica čez rob je bil Alan Ford s fižolom (linka ni), ki sem ga odkril ravno včeraj in ga začel brati kot se bloge bere od konca proti začetku. Ker je bla v službi glih gužva, si lepo shranim link in si mislim bom pa jutri lepo naprej bral. Kurac, danes je pa blog zbrisan!

Pa še tisti, ki so dolili kapljice do roba: strojnik!!! in smeh (vse brez linka)

Pa fantje ne ga srat, okej če se vam ne da pisat, ne pisat, pustite svoje umotvore na ogled, ker so fini in itd, to ti je isto, kot da bi Kafka svoje krice krace skril na podstrešje al pa u šporget. Belacesta sem besen.

Ker google na srečo še ima posnetke, sem si alanforda lepo arhiviral. Če še kdo ni uspel prebrati vsega, naj me kontaktira (ZigaK13@Yahoo.com), pa mu pošljem.

seznam postov, ki sem jih uspel shranit (da bo stric gugl najdu):

Alan Ford 21.stoletja s fižolom

Mrtvečevo poročilo
Nihče ne sme ostati zunaj
Raztezanje možganov
Obiski
Kdo je p….l? Bi radi, da vsi pomremo, al’ kaj!!?
Znameniti smrduhi 19.stoletja
Popotovanje cesarskega praženca
Bila je huda vejica
Na dolgo in široko o kratki zgodbi

6 thoughts on “Brisanje blogov

  1. Ma ne se jezit. Imam vse spravljeno. Kaj pa rabiš? Vsega skupaj je 9 mega. Mogoče kdaj spet odprem blog, se bom pa takrat imenoval tako, da me ne pogoogla vsak, ki išče kaj v vezi s strojništvom, med drugim moji kooperanti in stranke… ;)

  2. Ojoj, to pa nisem vedel. Moje sožalje družini. Meni se je zdel smeh tako poln življenja, v vsaki stvari je našel pozitivne stvari. Naj počiva v miru. :(

  3. Strojnik, ne bit užaljen, ampak tvojih postov ne rabim. Rabim cel blog, ker brez komentarjev to ni to. Tvoj blog je bil en tak prijazen kraj, kjer se je dalo luštno poklepetati – to mi manjka.

  4. Ah, zakaj neki bi se užalil. Spravil sem ga za spomin in ne za talanje. Imaš pa seveda prav, da brez komentarjev tudi čara ni. Če bom kdaj nov blog odprl, ti bom dal vedeti…

Oddajte komentar

