Mala študija vožnje skozi okljuk, XC style

Včeraj sem šel na kolesarski izlet na izi. S sabo so me vzeli xc tekmovalci, XCbatina, jeri, cultko, ncerni in AndrejZ.

Že na prvi hribček, Svibno, sem skoraj umrl. Medtem ko sem jaz vozil praktično na meji, so se fantje zraven mene pogovarjali, se drli, vozili wheelije, skratka zabaven nedeljski izlet. Na dol grede mi je uspelo prebit sprednjo gumo (listje skriva skale, peljal sem pa na max, da sem lovil norce pred mano) ampak so me počakali. Nato smo šli še v en majhen FR park, potem pa na “luštno potko”, tam mi je uspelo še drugič defektirat, tokrat na vzponu. :roll:

Glede na to, da sem bil čisto fertik, sem se poslovil, zamenjal zračnico in odšel po svoje. Poiskat eno redkih serpentin ali okljukov ali swith backov v okolici Litije. Sem bil dolžan makotu še posnetek vožnje skozi okljuk z dvignjenim sedežem.

In je nastalo tole:

Najprej klasika, vožnja skozi ovinek s težiščem čimbolj nazaj. Potem frontpivoti z dvignjenim sedežem, za makota. Pa še demonstracija rabe oz. nujnosti rogov na biciklu. Kako speljati tak ovinek navzgor. :)

3 thoughts on “Mala študija vožnje skozi okljuk, XC style

Oddajte komentar

