Vošca 17.Januar 2009

smučanje po pršiču Vošce
smučanje po pršiču Vošce

Vstajanje ob 6:09 in 6:19, ob 6:40 se že peljem proti KrG, 7:50 sem doma, ob 8:30 sem že oprtan s smučmi na poti proti Robam. Vreme ni lepo, ampak megla je modra, kar pomeni da je zgoraj sonce. Pismo, za Karavanke bi nujno rabil turno opremo, ne pa da iščem čim bolj strme pristope, kjer se splača nositi pancarje in smuči v nahrbtniku (za kondicijo je pa super :)). Iz Rob direktno navzgor proti spodnji cesti, na jurja in še nekaj se megla odpre, malo nazaj po cesti in naravnost navzgor do zgornje ceste. Spet malo nazaj po cesti in naravnost navzgor ujet potko ki pelje pod Tamarčo do vršnih travnikov Vošce.
Ujel sem krasen dan. Sonce, na zahodni strani pršič, na žalost ni bilo časa več kot za eno ponovitev zgornjega dela. Pred mano je bil en s smučmi, pa še ta je smučal vzhodno flanko. Pod Jureževo planino srečam tri planince. Vprašajo me koliko imajo še do vrha Vošce. Spet sem preveč pameten; kolko je visoka Vošca, zanima enega. Skoraj jurja osemsto. Čist mal manjka. Veselo zavijam po gorenjsko. Malo čudno me gledajo, ampak mi pogojno verjamejo. A tolk visoka da je?
Priključim se na cesto, ki se položno spušča. Sem in tja se poženem, drugače pa uživancija. Ker je cesta v senci, imam pršič. Nad Robami se odločim da se mi preveč mudi da bi se peljal do Medvejka. Udarim direktno navzdol po gozu. Napaka, smučam po betonu in gostem gozdu. Potem še dričanje pod Robami in sem na dnu.
Ne vem kdaj bo spet toliko snega, da se bom lahko po prisojnih pobočjih Karavank prismučal prav v dolino.

P.S.: Vošca ima 1737mnmv, sem šel takoj pogledat.

Oddajte komentar

