Trening XC, sobota 7.3. in nedelja 8.3.

V soboto sem končno usposobil mojo xc zverino, gor je šla nova piramida, gonilka in veriga. In je bilo treba seveda takoj sprobat. S cultkotom in XCbatino smo naredili 4 ure, vmes dva 20 minutna intervala, takrat smo se “malo” počakali, res luštna turca. Na koncu sem imel občutek kot da sem odpeljal en izi izlet. Pa me je potem v nedeljo zjutraj za kazen vse bolelo.

V soboto zvečer sva se potem zmenila s TG-jem za en orto XC trening. Pogledat par potk v Ameriki. Tomota sem prvič videl v živo in moram reči da zgleda kot lean mean fighting machine. Ko ga je cultko videl od daleč, je začel nekaj jamrat, da to pa nikamor ne bo šlo, pa take. Ko sva ga videla od bliže, si je premislil: no sej mogoče ga bo pa letel. Potem ko je Tomo razložil da se je v Litijo pripeljal kar s kolesom, je pa že kar spadal v našo xc klapo. (ko, ko, ko, … rabim nasvet izkušenega pisca kako se temu izogniti?)

Na spustu smo ga leteli tako, da se lahko razni fr vozači kar skrijejo, edino bunny hope čez res velika debla je treba še naštudirat. Pa vožnjo pod bukovimi vejami. Cultko je na koncu ugotovil da Tomo res dobro obvlada spuste, za na gor sem mu pa razložil da za 45+ let je to fantastična forma, pa ga je malo presenetilo, ker se je njemu zdelo da je bolj 50+.

Bomo šli še kdaj.

P.S.: xc se velikokrat ponovi čisto slučajno

P.P.S.: xc, xc trening, xcjaš, kroskantri, cross country

P.P.P.S.: Pa še ena o Tomotu. Kako ima ta človek disfunkcionalen center za logiko: ker ena od štirih ne mara blata, on pusti ganc novga gousta doma in se gre vozit 120km po asfaltu, vmes pa za kazen še v Ameriko.

2 thoughts on “Trening XC, sobota 7.3. in nedelja 8.3.

  1. Lean mean fighting machine z disfunkcionalnim centrom. Odličen opis. :)
    Ko sem ga jaz prvič videla in slišala, sem si pa mislila: A je on star 17? Bi ga mogu slišat kako se po telefonu pogovarja z Depresijo, pa bi me razumel :)

  2. Matr! Eden najbolj prijaznih ljudi sem. Pač žrtev videza.

    Za ogled pa še enkrat hvala.
    Resno želim da bi ponovili – pa lahko počakamo na bolj suhe podlage.

Oddajte komentar

