Ne seri

V zadnjih treh dneh sem že dvakrat moral zabrusiti znancu: ne seri!


V petek mi je bajker z veliko začetnico na vprašanje kam gremo za vikend odgovoril: Pa še vedno sem brez avta .. tako da bom v nedeljo verjetno na marinu in nabijal asfaltne kilometre.
Kaj mi je ostalo drugega kot da mu rečem: dej ne seri!


No danes mi je pa podivjani specialkar na povabilo: Kolo? Ja? Odgovoril: brez kolesa, sam šiht.
Dej ne seri!


Ok, res da je drugi zdej zgubil dve sezoni kolesarjenja ker je rihtal bajto, prvi pa ima zašito arkado, pa vseeno: kam gre ta svet?

12 thoughts on “Ne seri

  1. Ok, moja arkada tle nič ne nastopa (sem si že kr sam odstranil šive in sem “lep”).
    Brez avta bi bil obsojen da s težkim fulijem in gumami 2.4 podiram hitrostne rekorde na asfaltu – da bi prišel na izhodišče ture. Ki si ga tako spretno določil ob neugodni uri in še neobstoječi lokaciji :)

  2. Bah, kokr se jst spomnem, se da pridet tud po gozdu
    Kot drugo, tvoj fuli ni težek, poleg tega pa s sabo voziš sekiro, ki jo lahko odvržeš in si še lažji
    Kot tretje, čas si določil ti, jaz sem ti dal še 60s popusta
    :mrgreen:

  3. Nenene
    sej poanta tega bloga ni v tem, da TG ni prišel, to je on (kot ponavadi) podmuklo uvalil kost za glodanje. On se je hotu vozit po asfaltu – to, to pa je herezija.

  4. Nenenene…
    On je HOTEL, da ti misliš, da se je on hotel vozit po asfaltu. Zgolj kamuflaža za njegov strah! Ker lažje bo preživel, če mu očitaš, da se vozi po asfaltu, kot pa da bi ti moral priznati, da se te boji.

  5. Zakaj imam na tvojem blogu jaz avatar “wannabe vampir” slona in Tomo avatar nekega zapitega ptiča s čudno frizuro, ti si pa v vsem svojem sijaju na kolesu z nebesno modrim nebom za seboj? Protestiram!

Oddajte komentar

