karbon + scott = nič dobrega

No evo, ker sem bil preveč pameten kako moj karbonski trdak zdrži vsa moja zlorabljanja (je pa res da imam res izpiljeno in prefinjeno tehniko vožnje), mi je dan pred tekmo počil. Evo ti vraga.
In sem ostal cel našpičen za nedeljsko dirko, cel teden sem se načrtno pripravljal, pa brez mtb-ja. Ja nič, bom šel pa s specialko gulit asfalt. In se je še Tomo uštulu zraven, pod pogojem da bova spoštovala vsaj kakšno od 62. pravil cestnih kolesarjev. Tomo si je izbral 3. jaz pa 46.


Na žalost nisva srečala čebele, da bi lahko uporabila pravilo 23. Pa drugič.

Tomo je grobo kršil 2. pravilo ker je s sabo nosil garmina.

LitijaObolno


Pravilo 31. sva upoštevala ne čisto dobesedno, ampak mislim da v duhu sva ga pa zadela v nulo. Namreč oba, sploh pa Tomo, sva izžarevala tisti “suplesse”.

Tura kot tura ni bila nič posebnega, pač asfalt kot asfalt. Sva pa vmes našla eno lepo singlo in malo za okus, ker sva mauntnbajkerja, še en majcen košček zelo lepega speglanega makedama.

Tomo se je pa od zadnjič naučil kako se do Lidla pride z avtom :) tako da ni bilo treba krajšati ture. Skoraj. Sava ostaja za naslednjič.

11 thoughts on “karbon + scott = nič dobrega

  1. “Stubble is, however, advisable in virtually ALL euro-situations” – tega sem se držal.
    Prepoved uporabe MTB rokavic sem upošteval polovično.

    Glede Lidla pa, boljš bi bilo da tega ne bi omenjal. Mislim, določiti kot meeting point trgovino, ki je še v fazi kopanja temeljev .. to lahko samo tisti z insiderskimi info delate :)

    Turca je bla pa luštna.

Oddajte komentar

