BSLJ#2

Presneto, preveč berem bsnyc.
Včeraj sem bil po dolgem času v Ljubljani. Ne v Ljubljani na železniški postaji in direktiva v biro. Ne v Ljubljani skozi fužine v biro. V Ljubljani. Po Miklošičevi, čez park Karla Marxa, mimogrede čez par uric se je kameram nastavljal Žižek, mimo vlade, častna četa je čakala neke pomembneže, in na koncu ko sem se že vrnil na železniško sem doživel še vrhunec dneva, srečal sem Blaža Ogorevca, čakajočega na avtobus za Škofjo Loko. Ja G. Ogorevc je res zvezda, črna očala, ki skrivajo zabuhle oči, neobrit obraz in izraz ki pravi, komaj čakam štamprle modrasovca (ali morda: demet, kdaj so pa Šumija podrl, meni nič jasno). Skratka en mali krogec, ko imaš pol ure občutek da si v pravem mestu.

No in potem spet ta snobizem. D Na Jamovi vidim prizor, da me je skoraj na rit vrglo. Na semaforju čaka gospod na starejšem mestnem kolesu, z blatniki in zvoncem, malo ofucan, pač tako kot kolo za po mestu mora bit. Stric oblečen običajno, hlače s ščipalkami, suknjič, manjši nahrbtnik z zatlačenim dežnikom, na glavi pa fulfejs čelado? WTF? Sem si razbijal glavo zakaj, oj zakaj stric ni dal na glavo lepo klobuka? Mogoče ima zlomljeno čeljust? Ampak potem se ne bi vozil s kolesom, pa tako ali tako ne bi spravil čelade čez razboljeno čeljust. Mogoče skriva obraz da ga nihče ne prepozna, ker tako butasto izgleda. Ampak to je že skregano z logiko. Mogoče ga žena brez čelade ne pusti na kolo. (It has happend before, you know.) Ampak se mi je zdel malo prestar, da ne bi zahteval ločitve ob taki blesavi zahtevi.

Če ga kdo pozna, naj mi razloži.

5 thoughts on “BSLJ#2

  1. Zakaj človek nehote postane “modni policaj” npr. torej, da opaža kaj ljudje oblačijo.

    Poglej nekaj primerov.

    Predbožična tura, 2003 npr. Udeležita se je oče in sin.
    Oče v klasični zimski opravi, biemme, windstopper itd .. (omemba biemme “vpije” da je cestar.
    Zimski SPD čevlji in neoprenske gamaše! (klicaj zaradi čevljev).
    In sin : klasična šuškava trenirka, navadni športni copati, brez čelade, volnena kapa na glavi.
    Če sin zaradi vremena (ali ker ni imel) ni potreboval zimske opreme, zakajo je stari ?
    Če bi ga skrbelo za otroka bi se oblekel kot on. da bi vedel kako mu je.

    Dirka za WC, MB, 01 : me gledalci opazim zelo znan kolesarski par iz Lj.
    Gledata vožnje, oblečena kot se spodobi, saj veš, Troy Lee, Azonic pa take.
    Ščitniki na nahrbtniku. Poleg njih, na travu kolesa, fuliji.
    Saj bi lahko človek pomislil da sta obisk tekme izkoristila tudi za kakšno vožnjo gor a ne ?

    Ni tako. Tip je bil polomljen, ni vozil kolesa dva tedna pred dirko, pa še en teden po dirki tudi ne.
    Vsa kostumografija in scenografija samo zato, da pokaže da on ni navadni gledalec.
    Zdolgočasen izraz na njunih obrazih – majke mi da sta ga morala natrenirat!

    Dowka, lanska ? ali predlanska sej že ne vem .. med gledalci en kup ljudi oblečenih v dele “uniforme”, ali dh hlače ali kar kompletna oprava.
    Poudarjam gledalce. Ker tam niso vozili – direkt iz avtomobila na ogled tekme in po tekmi naravnost domov.
    Pokazat je pač treba da si eden od “takšnih”.
    To se mi zdi še relativno razumno – če uporabiš majico, kapo in podobno.

    Pa ni tako samo pri kolesarjih. Letos sem bil na predavanju znanega alpinista.
    Poletje. Toplo.
    In vendar : več kot polovica publike je imela North Face jakne (uff ideja, škrabalo je spisal en članek, mogoče ga še jaz), plezalske nahrbtnike.
    Naša oprema se torej uporablja tudi kot legitimacija ali certifikat. Po želji :)

    Kot rečeno, ni potrebno biti snob, da opaziš odstopanja. Ker bodejo v oči :)

Oddajte komentar

