BSLJ#3

Presneto, preveč berem bsnyc.
Včeraj sem bil po dolgem času v Ljubljani. Ne v Ljubljani na železniški postaji in direktiva v biro. Ne v Ljubljani skozi fužine v biro. V centru, mimo kliničnega po trubarjevi.
In evo, danes sem videl prvega fiksija v Lj. Bel, lep, s sprednjo zavoro, neporezana balanca, nobenih kart, toptuba, rutk.

Smo cca 3 leta za NY.

Teden mobilnosti, Katarina Kresal se je pripeljala v službo s kolesom, na žalost ne v lycri (kaj šele v latexu)

kresal,_kolo.1253191414

kresal,_kolo2.1253191423

6292313633_a45a75a106_o

Par opazk, čisto iz snobovkega stališča:

* košarica, nenene, ne. Ne!

* kje so ščipalke, če se že vozi s hlačami

* čelada mi je sumljivo podobna standardnim policijskim, najbrž intervencija v zadnjem trenutku

* mislim da ima sedež nekaj cm prenizko, ampak za enkrat na leto je čist OK

* petke – seksi

Poslušam teto na troli (kupil sem urbano) hčerki: posluš ne jet dons s kolesom boš plačala 40€ kazni. Sem se pogovarjala s sosedo so jo ustavl policaji po pločniku v napačno smer. No če boš pa že šla, pol se pa po predpisih voz. Če reees ni druge možnosti. D

8 thoughts on “BSLJ#3

  1. Žiga, napreduješ – če seveda moje mnenje kaj velja.
    Ne smeš pa postati površen :
    – ščipalka je nepotrebna, kolo ima ščitnik verige in ni nevarnosti, da se Kresalka spremeni v Isadoro Duncan
    – čelada je mogoče podobna policijskim, le napisa ne vidim, namreč Limar – pretežno so opremljeni s temi in napis bi na policijski bil viden
    (je na obeh straneh, da se ne bi slučajno branil)

    Z očmi BSLJ-a se je KK recimo temu “izvlekla”.

    Vidi se se pa, da si jo gledal z očmi tvoje nove specialzicaje.

    Jaz sem drugačem :(
    Mapca v košarici je kršitev vseh varnostnih priporočil.
    Tudi če je v njej samo seznam za nakup špecerije je to nedopustno ravnanje.
    Sklep : KK je nagnjena k šlampastemu ravnanju z dokumenti.
    Ima vse pogoje, da ne dočaka konca mandata.

  2. Sam zašvicala je pa verjetno tud ful takole na kolesu? Poleg tega opažam, da ima zadaj na kolesu tudi ketno. To mi izgleda kot nezaupnica policijskemu varovanju na Štefanovi (sedež MNZ).

  3. Ja začuda ni bila nič prešvicana, so jo pokazali na dnevniku in odmevih. Iz tega lahko povlečeš dva zaključka: ali je neverjetno fit ali pa je štartala izza vogala (tam kjer so ji dali čelado).
    Pomoje je neverjetno fit.

  4. Pingback: KISS « Tomo
  5. Po spletu naključij sem se znašel na tem starem zapisu.
    V brezmejni neumnosti sem, ko sem pisal ta prispevek, mislil da je internet za vedno, vsaj državni, in sem linkal sliko ministrice direktno neposredno iz mnz spletne strani. Kako kruto sem se motil. Prispevek je še, slike pa so, verjetno ker šparajo tistih par ušivih megabjatov ki jih imajo na voljo na serverju, končale v večnih internetnih loviščih.
    http://www.mnz.gov.si/si/novinarsko_sredisce/novica/archive/2009/9/browse/1/article/12962/6427/
    Sem pa zato izbrskal slike iz prispevka v financah (tamale) in veliko iz LDS-evega flicker računa. Poanta? Flicker je trdoživejši od ministrstva za notranje zadeve (ne rečem kakšnega brezveznega ala kultura) inu nekoč največje stranke v Sloveniji (ki pa se je vsaj znala priklopiti na pravi naslov).
    Zanimivo je tudi, da je na lds ovih slikah drugače – bolje oblečena. Tudi slika sama je kvalitetnejša (foto bobo), očitno jim ni bilo všeč (komu) pa so se zmenili za popravni fotošuting.
    Vse vas oba pa najbrž zanima latex povezava, naj vas vaju razočaram, tudi jaz se pri najboljši volji ne spomnim.

Oddajte komentar

