Tačka

…But there are other things littering the shore of the Rubicon you cross when you truly become a cyclist.

You really feel like a cyclist when

  • you stand up to walk around the house and your legs hurt like hell, and it makes you smile.
  • you inadvertently make a hand signal while you’re riding down the road… in your car.
  • ….
  • you have two totally different circles of friends – those who ride, and those who don’t – and the circle of riders is as large as, or maybe bigger, than the other group.

unholyrouleur-jim.blogspot.com/2009/09/feeling-like-cyclist

Definitivno nisem kolesar. Zadnjič se z bratom pripeljeva dol s Kuma, stopim s kolesa in jaz avtomatsko z nogo iščem tačko da bom postavil kolo. Refleksno. Pa od kje meni ta refleks? V življenju nisem imel, čakaj malo, ko sem bil star 5 let sem pa imel na kolesu tačko. Travme iz otroštva? Pred kratkim sem se za 5 minut vozil z “mtb” kolesom s tačko. Mogoče je pa tačka tako naravna stvar na kolesu, da mi je prišlo to v podzavest ob bežnem stiku. Geni – memi – virusi – zelo nalezljivi virusi – zelo nalezljivi miselni virusi. Konec koncev, karbonska tačka s kakšnim delom iz titana, oblikovana v vetrovniku niti nebi tehtala veliko. Najbrž bi tudi zelo slabo podpirala kolo. Itak. But that’s beside the point.

Kot drugo se mi zgodi na kolesu, da v križišču z desno roko želim vklopiti smernik. Pa sploh nimam avta!!!! Pa kaj sem jaz, trekinški avtofarer, gaddemet!

12 thoughts on “Tačka

  1. Marsikaj bi se dalo komentirat v tej objavi.
    Najprej sem te na hitro hotel zatret, pa kje zaboga si videl avto ki ima utripalko na desni.
    In sem ti že hotel pripisati da se ne vidiš kot kolesar, ker je to podzavestno motoristično
    Potem mi je šele kapnilo, da si takole po ovinkih napisal da si se znebil citroena ..

    1. Nisem povsen prepričan da vidva (ja vidva) želita vedeti, kako sem jaz prebral eno od najkrajših grozljivk na temo obsedenosti z ugotavljanjem svojega jaza. Najprej sem mislil da si nahitro spacal nekaj skupaj samo zato da tvoji redni ne odpovemo naročnine .. šele potem sem videl vso grozo, ki je vsebovana v tem zapisu.

      Ostanimo rajši pri tistem, kar sporočaš po ovinkih. Važič, star si bil 5 let in si že imel kolo brez pomožnih kolesc (zato brez tačke). Mene ni sram priznati, da sem do svojega devetega leta vozil skiro ..

      1. Ta zapis se je pacal 2 tedna. Vse je premišljeno v nulo. No, khm, razen tisto z virusi bi moral še spremeniti v stavek.

  2. Of topic:
    Dva tedna za samo 247 besed in en link? Oziroma ne, za 152 avtorskih besed, en link in 96 c/p besed? Hm, torej si zgornji komentar s 24 besedami (če domnevamo, da je tvoja pisalna hitrost 10.86 besed na dan)pisal cca dva dni pa še malo? Čudno, glede na to, da je objava stara manj kot dva dni.

    Ugotovitev: Tvoj blog je vnaprej zrežiran. Kako si v to farso zvlekel TG-ja mi še ni jasno, več kot očitno pa je, da sodelujeta. Zdej vsaj vem, zakaj vedno potegnem ta kratko.

    1. Maja, te tvoje ugotovitve so vedno zanimive.
      Takšna shema sklepanja se lahko uporablja samo kadar želiš dokazati da je pleskar bolj učinkovit od npr. Michelangela oziroma kdo je že bil oni tip, ki je packal sikstinsko kapelo. To ne gre tako.

      1. Pravniško razmišljanje. Poleg tega mi je zanimivo kaj vse se ji da štet.
        @TG: jaz in Michelangelo, pretiravaš, dovolj bi bil Tisnikar.

Oddajte komentar

