Nagrada

Morda sta že opazila, da zadnje čase dajem naslove mojim prispevkom v obliki samostalnikov. To je zato ker ponovno gledam Seinfelda. Dokler se ne naveličam, bodo vsi naslovi v tem stilu, tako kot naslovi Seinfeldovih epizod.

Tako kot se pravemu BS spodobi, je tokrat na vrsti nagradna igra.

Imenuj epizodi Seinfelda, ki imata isto glasbeno podlogo. Nagrado dobi prvi ki napiše pravilno rešitev v komentarjih.

Nagrada je sled očiščenega odseka potke.

www.seinfeldscripts.com

http://en.wikipedia.org/wiki/Seinfeld

25 thoughts on “Nagrada

      1. Pri tem ti pa lahko Maja pomaga.
        Njej uspeva kasirat po 10€ za storitve, jaz pa nisem tok dober in zastonj delam.
        Sej ne namigujem da bi ti računala .. samo cena pove kvaliteto njehih storitev.

  1. Še zaključek : nagrada je tolk dobra, da je skoraj nemoralno, da sem jo dobil samo za nekaj dobrih klikov.
    Prisežem da ne bom nobenemu povedal. Ne sam nobenemu, tud Maji ne :)

  2. Jaz bi tut mela track te potke, ki jo bom seveda za veke vekomaj nosila skrito v svojem srcu. Ne morta vidva neki vedt, kar jaz ne vem. A nismo mi *********, ****-**-***, ******-****-***-**** trio?
    počutim_se_izključeno.press :(

    1. TG je nevede še pomagal pri čiščenju potke. Hvala:)

      In veš kako je to izgledalo ? Med spustom se mi zabije malomarno očiščena veja v ramo.
      Premaknilo me je toliko, da sem se že videl v dolini .. no na srečo je veja počila.
      Še en dokaz da sem stabilna oseba :)
      Vse bolj pa se mi dozdeva da je bila ta nagrada namenjena temu, da Žiga dobi poskusnega zajčka :)
      Jaz pa naiven kot sem, zagrabil ..

      Lažem : potka je zakon. Zakon.

      1. malomarno očiščena veja, I think not. Podrta smreka je visela malenkost čez potko in Tomo se je šel nabost, očitno je prišlo do t.i. tunnel vision efekta :) Sem se že peljal najmanj 5x tukaj mimo pa sem jo vedno opazil.
        Nisem hiter, sem pa cel press

      1. Šujska? :)
        To ni tura. To je kr neki. Pač en prehodek.
        Vse tracke na tem svetu ti pošljem, če hočeš! Kar je moje,je vajino! Kakšna grda namigovanja!

  3. Pingback: Pir « Testni blog

Oddajte komentar

