imba logo slovenija

imba_logo_slo

24 thoughts on “imba logo slovenija

  1. Zanimivo.
    Meni se je seveda zdel zelo pomemben tudi tale del : “kaj bi počeli brez poti ?”
    Zato sem temo splitnil v tem duhu ..

    Glede na tvoj dopis, člani IMBA lahko uporabljajo gradivo, vendar , kdo je že to pri nas ?

  2. Nihče?
    Ko bomo pred tem da se dejansko začne tiskat majice, bom poslal še en dopis.
    Iz mojega dopisa se ne da razbrati kdo “smo” in kaj so naši načrti.
    Vsekakor pa zgleda dobro in prosim nadaljujte po planu.

  3. Super. Samo, da gre vse po planu in da se dela na tem. Jaz bi poleg majice še nalepko za na kolo. Črno – belo. Boljš kot to, kar mi je napopal Scott. Ene čudne kitajske hieroglife.

  4. Zastonj že ne smejo biti; del denarja mora it v organizacijo ki skrbi za izvajanje.
    Razen če nam naše dokumentirano žaganje ni zadosten alibi.

    Napis na hrbtu bi me tudi obvezoval na kazanje hrbta določenim osebkom, za to pa še nism zihr ali bi mi bilo težko, ali pa nevarno :)

      1. Jaz se strinjam .. pa še vse dileme okoli barve na podlage na kateri bi to bilo odpadejo.
        Našitek pa sploh .. en dolg jezik v tisti temi se je skoraj sam ponudil za izvajalca, ima višek denarja pa opremo tudi :) , bo bolj koristen kot pa da nas podkupuje z rutkami

      2. Ok, stiroporko se je izvlekel – njegov poslovni partner to dela in je že pripravil program za vezenje (btw 100€ stane za ne-prijatelje) in tista majčka je že izdelana. Odpremo stavnico za ugibanje kam si ga bo prišil :)

  5. Marko, ne moreš si predstavljati, da je nečem ravnokar potekala debata; vendar to daje povsem nove dimenzije uporabe
    oseb z veliko … večja je pač, bolj je uporabna.
    Sicer pa drži : mislil sem bolj na product placement, ne samo na najbolj očitne primere uporabe.

    Za praktično uporabo pa : v Hoferju sem videl refleksne trakce za kolesarje po 1€ – verjetno se tudi drugje dobijo za podoben denar, torej osnova je.
    Primerna širina, cca 25mm, smiselna velikost napisa, potisk je itak cenejši – ne bi bilo potrebno vezenje, in že imamo vse kar je potrebno.

    1. Ja, tebe smo pogrešali da dvigneš nivo.

      Žiga a lahko zrihtaš te logote razrezane na koščke ?
      Jaz bi rad sestavil sam pokončno in vodoravno verzijo – na izdelke po moji izbiri.
      Aja, pa Osveščaj namesto Ozaveščaj. Vsem sodelavcem v izdelavi dam en pir.
      Pravi, ne nek kupon ali nadomestek.

      1. Zakaj meniš, da je osveščaj bolje od ozaveščaj.
        Žiga je tudi originalno tako zapisal.
        Meni osveščaj deluje s preveč moralne konotacije na vest.
        Po SSKJ je oboje več ali manj tam-tam.

      2. Tu drži da je osveščanje boj kritičen & sociološki, vendar je meni in verjetno tudi večini vsaj na “uho” bližji asociaciji na “obveščanje” kot pa ozaveščanje. Vendar bom sedaj zaradi vsega skupaj malo bolj razmislil kakšen slogan naj uporabim za mojo zasebno, umazano kampanjo :)

Oddajte komentar

