Naj 2009

Ker nimam objave že ohoho časa, še ena po črednem nagonu. Tista imba ne šteje, ker je bila mišljena samo kot odlagališče pdf-ja, je pa pokazala, da je moja publika zdaj 50% večja in lačna novih objav.

Zaželjeni boljši predlogi v komentarjih.

Kolesarski blog leta: BSNYC
mislm halo leta: skinsuit ban
flop leta: 48:36.9
comeback leta: PBO8 -> PBO9, tisto vmes se je pa izgubilo. Zlopamtila na pomoč.
dosežek leta: Štangeli na SP
oglas leta: privlačnost foruma brez adminov
izjava/facepalm leta: Tomix o prijateljstvu

:)
tehnični presežek leta: X.O namesto XT
beseda leta: facepalm

8 thoughts on “Naj 2009

      1. Ni toliko impossible, bolj je indecent.
        Dosežkov in presežkov ne manjka, težava je ker sem zavezan k poklicni molčečnosti in imam posledično določene omejitve pri javnem objavljanju.

  1. Ko je ravno beseda o FB in ker tudi meni pošilja(š)te vabila za prijateljstvo. Jaz imam prav tako 0 (z besedo: nič) prijateljev. Na prošnje ne odgovarjam, prijavljen sem zato, ker sem enkrat v trentuku slabosti pogledal, kaj za ena zadeva je ta ‘strašni’ FB in brez registracije to ni bilo možno.

    Videl FB in nisem mogel verjeti. Fehtat moraš za prijateljstva, da potem šele lahko pogledaš, kaj imajo ti ‘prijatelji’ za pokazat svojim ‘prijateljem’. To je kot otroci, tekma za to, kdo bo imel več prijateljev : “A boš moj prjatu, dej bod moj prjatu, če ne ti pa ne povem…”

    Ravno prečekiral, imam 10 prošenj za prijateljstvo, me prav zanima, koliko je rekord. Torej največje število prošenj in nič prijateljev. To je pa morda lahko izziv…

    OK, dopuščam možnost, da sem jaz čuden. Na mojo srečo.

      1. Ne morem pomagat, ampak ti si na visokem četrtem mestu. In nisem vedel, da se lahko aninvajta. Ti kar uradno to postori. Ampak očitno se verjetno res da aninvajtati, v spominu sem namreč imel, da je bilo že več kot 10 prošenj za prijateljstvo. Si prepričan, da nočeš biti na moji ‘wait-to-be-friend’ listi. Sami ’eminentini’ so gor.

        Maja, hvala za kompliment. In ne, to ni sarkazem. ;)

Oddajte komentar

