Oskarjevanje nad Kranjsko Goro

Ker imam zadnje čase tako malo priložnosti kolesariti okoli Kranjske Gore, potem zagrabim vsako priložnost, tudi če je malo pomanjkljiva.
Bolj ko sva se bližala Kranjski Gori, bolj belo je bilo vse skupaj, oblaki so tudi grdo sivo pogledovali v dolino. Še snežinke so se sramežljivo prikazale.
Ampak jaz se nisem pustil. Če lahko Oskar, zakaj ne bi še jaz. In sem šel. Zeblo me ni, ker sem bil dobro oblečen, le na nogah sem imel šibko Ahilovo tetivo. Namreč doma sem spakiral ta poletne kolesarske čevlje, ki so narejeni tako, da ti je čimbolj prijetno hladno v njih. Oblekel sem najdebelejše volnene nogavice, fino sfilcane, vmes grelne blazinice, čez neoprenske galoše in sem bil ko sibirski tiger. Arrr.
Višje kot sem bil bolj sem ugotavljal da centimeter snega doda centimeter hoda kolesu. (podobno kot za 29″) Ker sem imel pod ritjo že dh mašino, se ni spodobilo, da bi v klanec vozil, pa sem rinil. Uboge galoše so se mi začele na prstih snemat, jaz pa sem jih potrpežljivo na vsakem voznem odseku potisnil nazaj gor. Dokler ni guma na konicah zamrznila in se je, namesto da bi se raztegnila in skočila nazaj na čevelj, strgala. No nič hudega, saj imam mobitel s sabo. Na dol grede sem štartal v 30 cm snegu in je letelo po res razsutem kolovozu ob Jermanu kot v sanjah, še nikoli tako hitro. In najbrž sem prvič v življenju začutil plush delovanje vzmetenja. Noro
Na žalost so mi s hitrostjo začeli zmrzovati prsti na nogah. Poleg tega je bilo snega čedalje manj, kar sem občutil kot neprijetno potrebo kolesa da se zaleti v vsak kamen ki je malo štrlel iz podlage. In potem sem še uspel skočiti s kolesa in s palcem brcniti v kamen. Po mojem sem ga je razsul na prafaktorje, če mene še danes palec boli. Auč.

P.S.: še en zanimiv detajl. Ko je kolo jahalo mene, sem opazil da se mi rokavice lepijo na vse kovinske dele, krmilo, fajfo, feltne, gonilko. Tako da sem ga na koncu držal samo še za karbonske dele, katerih je pri mojem lepotcu v izobilju. In hkrati še en kamenček v mozaiku argumentov da si omislim npr. karbonski kurbel.

P.P.S.: Kako se pravilno uporabi oziralni zaimek kateri v stavku, si lahko ogledate zgoraj.

P.P.P.S.:Nisem več prepričan če je stavek pravilen?

5 thoughts on “Oskarjevanje nad Kranjsko Goro

  1. Mene bolj zanima kaj vas čudake žene, da greste slikat svoje poškodbe in jih potem še javno objavljate. Kot da koga briga kako zgleda vaša razbita arkada oz. vaš moder noht.

    Zanimiv slovnični link. Firbec me je potem peljal še naprej …in moje mnenje – use it as little as possible. S tem zaimkom je samo hudič.

    Na splošno je z oziralnimi zaimki hudič. http://ro.zrsss.si/borut/sambes/Vaja_17.htm

  2. Čebela delim tvoje mnenje o poškodbah in javnem objavljanju leteh. Zato sem dal samo link katerega sem opremil z opozorilom. Ampak najbrž nisi kojci kurzorja gor položila.

Oddajte komentar

