Beljak

The Rules
Na začetku moram v skladu s 46. točko povedati, da sem bil prejšnjo sredo na dolski, potem sem šel pa še na eno potko žagat padlo drevo, kar mi je vzelo še četrtek in petek. Tako sem bil utrujen, da v soboto nisem šel niti na aktivacijo. Kot drugo, imam program sestavljen tako, da bom v peak formi konec junija. Zdaj sem ravno končal z bazo.

Za Beljak sem se zmenil s Samotom da me pelje. Grampija sem prosil da Samotu posodi svoj mtb, ki ga itak ne uporablja, ker zadnje čase samo teče, pa še tisto premalo. Že dve leti ga prepričujem da si omisli še gorca, pa zmeraj kaj pride vmes. Mogoče ga bo vožnja na dejanskem mtb-ju prepričala?
Računal sem, da bova pri Gramplnu porabila deset minut, potem pa gasa v Beljak. Ja pa jade. Samo da je razložil kako je tekmoval lani pri pionirmtbju je rabil 15 minut. Človek je rojen pravljičar. Čist preveč govori, ampak da bi vidl kako ma tlakovce spucane pred bajto – u nulo!!!, no razn en majhen košček je falil. Žena nama je ponujala tudi zajtrk, jaz itak nisem hotel nič, ker imam strog režim pred tekmo, Samotu je pa zadišala salama. Ampak ko se je hotel stegnit, mu je grampi namenil tak pogled, da je vedel da mu bo zlomil roko.

the Look

Da še Gramplna mal pošimfam. Ob 8:30, ko sva prišla k njemu je bil tko zaliman kot da se je ravnokar zbudil! Zadnji menjalnik ima čist razštelan! Sploh nima naštimane zgornje omejitve. Pa brez podsedežne torbice. Joj joj. Še pes ga ne šmirgla.

Dirka
Na štartu sem bil precej spredaj, ker sem masters 2 in sem bil postavljen v prvo vrsto. Zraven mene se ugužva en master3 z dugasti na ritchey carbon feltnah, pogledam na mojo levo, tipo na tufo tabularjih. Klasični pear pressure, bom mogu še jst ubost tabularje, ampak dugast so preozke, tufo so pa češke, čeprav je to zadnja leta kul. Ko smo štartali sem se hotu zagrebst, da bi v tehnični del prišel med prvimi, pa mi je blo mal nerodno, ker bi me po pol kroga vsi prehiteli nazaj. Tako da sem se na štartu postavil na rep in se seveda potem v gužvi zaletu italjanu pred mano v zadnji menjalnik, en se je pa meni. In potem mi v tamalih zobnikih ni hotel delat. Ma važn da so tavelki delal bp. Po ravnem sem pa mlinčkal v 3-4, jbtga
Priletim drugi krog na prvi spust in se besno hitro približujem italjanu pred mano, ki je nekaj palamudil. In se dva začneta dret nanjga naj se umakne če ne ve kaj dela, pa take nevmesne. Pridem do podna, kjer je treba takoj u ful strm klanc in pol se eden od teh dveh (cultko) zadere da si je omaro kupla. Pol mi je seveda ketna dol padla zarad tega in un italjan me je prehitel. Sej sem ga nazaj, ampak sem rabu cel krog. En drug  je za mano vozu vse vzpone in me prehitu na zadnjem tastrmem klancu pred ciljem in me pol cel spust bremzu. Draga šola, me je koštala ziher deset sekund. In padca. Sem ga hotu na spustu kjer sta ble v ovinku dve linije po spodnji prehitet, ampak sem peljal preveč po robu s sprednjim kolesom in me je odneslo. In pol še enkrat ista finta na skakalnici (tko pravi tistem spustu Seli, on že ve), preveč na robu pa sem mal odletu in spet en mimo mene.
Tadobri so me prehiteli samo za en krog, in to pri zelo kratkih, peljali smo jih 9! Dober sem. V Vrtojbi sem bil po tekmi čist polomljen, danes pa samo zelozelo utrujen. Setko pazi se.
Rezulati so tukaj, poročil z dirke ni, mene tudi niso omenjali
Alpe_Adria_Cup_elite
Alpe_Adria_Cup_master
Alpe_Adria_Cup_junioren

Zmagovalni oder, na najnižji stopnički manjkam jaz.

Seli
Ko sem bil lanskoleto na tejisti dirki, me je ogovoril en stric na prijavah. Sevede je takoj ugotovil da sem slovenc in sva se začela po naše pogovarjat. Pol pa pravi če sem jaz od Samota brat? Ja kako pa to veš? Saj že po priimku se mi je zdelo, ampak pol si pa začel govort, isto ko brat. In sem te mogu vprašat. Tako da zaradi tistega zaostanka pri Grampiju se nisem preveč sekiral, ker bi v skrajnem slučaju klicala Selija da mi dvigne številko. E, to so pa veze in poznanstva.

Dobrač
Ker sem tarča stalnega zbadanja da plačujem da sem zadnji, sem se letos odločil popestriti dirkaško nedeljo. S Tomotom sem se zmenil, da mi za vsako tekmo v okolici najde lepo gorskokolesarsko turco. Za razpeljavo. Tokrat je pomagal Marko, ki je lani s kliniko po singlah in kolovozih prikolesaril na vrh Dobrača. mtb-forum.si/phpbb/viewtopic.php?t=80187 . In to bi bilo za naju z bratom ravno super za dol. V načrtu je bilo da gre tudi Seli z nama na vrh, je navdušen specialkar, pa še zapovrh je dobil za RD gorca. Samo ga potem žena ni pustila oz. je imel RD šele v ponedeljek, tako da sva šla potem sama gor. Ampak naslednje leto pa res. Cesta na Dobrač je res zakon. Lufta in noro razgledna. Tukaj poročilo od lani.

Na žalost je bilo zgoraj še toliko snega, da se nad 1000mnmv na osojni strani ni dalo vozit.

ne gre

Spodaj naju je en lovec opozoril da je offroad prepovedan. Pa sva šla en izvoz nižje in uletela na mrežo zvoženih singlic nad Beljakom. In je blo res luštno. Slik ni.

14 thoughts on “Beljak

  1. Ej, ko ti kdo kaj zlomi na tekmi oz. se zaleti vate in padeš zarad njega oz. obratno a se kej derete drug na drugega al vzamete to v zakup in se samo potrepljate v stilu: Ej, sej je kul. Vsakemu se lahko to zgodi. Ne sekiraj se.
    Ker jaz bi ponorela.

  2. Ponavadi se ne deremo, škoda časa in kisika. Samo čimprej se pobereš, popraviš če se da, pa gasa naprej.
    Itak če se kdo zaleti vate, si sam kriv, kaj si pa tko počasen :)
    Trepljamo se pa ziher ne. Mogoče po tekmi.

    1. Zihr te greva da ti manjka fotka na stopničkah. Naslednjič! ne prehitro zbežat.

      @Maja : očitno bolj kultivirana scena. Domnevno. Ni pa pravilo – recimo v sorodni disciplini )tekmovalca sem označil kot arrogant prick) se v podobnem primerum ata od pricka loti njegovih sotekmovalcev. Bom Žigata pravočasno opozoril, če se v njegovi disciplini pojavi. Prav tako delam na tem, da bo Žiga iz poročila izpustil stavek “nisem bil omenjen”.

    2. Sam kaj pa, če se zaleti vate en, ki se je sniki zrini v prve vrste, čeprav tam sploh ne bi smel bit (Je to sploh mogoče?). In potem se zaleti vate samo zato, ker je neizkušen štor in ne zna vozit štartov? A tut to ne znoriš? In rečmo da te čist onesposobi za dirko za katero si fuuul treniral?

Oddajte komentar

