Afritz

The Build-up

Sredi tedna je zgledalo, da bo šlo vse po planu. Samo bo peljal na tekmo, potem greva pa še za razpeljavo na enega od okoliških asfaltiranih dvatisočakov. Ampak potem mu je načrte prekrižal bidnis. Setkotu je bilo predaleč, cultko bi me peljal, ampak on je imel štart ob 13:00, jaz pa ob 9:30, jasno da ni imel želje iz Litije štartat ob šestih zjutraj. No potem me pa kliče v četrtek da je jeri zbolel (get well jeri ) in sem mu ostal samo še jaz za delitev stroškov prevoza. Dodatni bonus: ko bom jaz svoje odpeljal, bom lahko mirno odpeljal eno razpeljevalno turco.
The Rules
Na začetku moram v skladu s 46. točko povedati, da nisem bil v vrhunski formi. Zakaj ne, je jasno. Vrhunska forma pride čez 4 tedne.

The Road
Na poti proti Afritzu sva imela majhne navigacijske težave v Beljaku, ker sem jaz težil da greva naravnost cultkotov gps pa da tle pa ne ker je to avtocesta. (kasneje je cultko priznal da je izključil tudi hitre ceste). Na srečo sva se izgubila točno na isti način kot jaz pred dvemi leti ko sem prvič peljal v Afritz in mi je bilo vse jasno.
Pred dirko smo se še malo hecali s černijem o izpadanju las. Sem mu dal par praktičnih nasvetov kako se spopasti s plešavostjo. Kot George v 8×11 The Little Jerry

The Race

Dirka je bila fina, malo asfaltnih klancev, malo spusta čez potoček, pa še en potoček, pa čez potoček gnojnice, čez mostiček i tako 7 puta (oz. v mojem primeru 6) Zdaj sem že tako dober, da me vodilni na tako kratkem krogu prehiti čisto na koncu. Cultko je imel spet motivacijske prijeme, tokrat se je drl nekaj o omari?

V cilj sem prišel 10 sekund za zmagovalcem, ki se je nekaj veselil, namesto da bi se zagrebel za bike wash, tam kjer šteje sem bil prvi jaz. Potem sem se še preoblekel v assoske in preobul v sidike (ko za h maš) zemljevid v žep in gremo na Wöllaner Nock.
poročilo o dirki na http://www.kdcalcitkamnik.si (mene ne omenjajo)

Wöllaner Nock
Razpeljava se ni začela dobro. Pot je vodila v en svinjsko strm kolovoz ki kar ni nehal strmiti. Baraba, jaz pa še čisto polomljen od dirke. Potem se je malo uneslo, kolovoz se je spremenil v makedam in potem v asfalt. In tako do skoraj 2000 mnmv. Potem se naj bi pa začelo krasno prečenje po gorskem hrbtu. Ampak ti pašniki po katerih sem se vozil so bili blazno, kako naj rečem nekolesarski. Trava je bremzala, pot je bila traktorska špura, niti s od single. Pa še na vsakih 5 minut je hotelo deževati. Ko sem že skoraj obupal – večkrat (pa sem si zmeraj rekel, ma če sem že pripeljal do te vukojebine nekje v avstriji, bom pa šel še malo naprej. Podobno razmišljajo najbrž razni obiskovalci popularnih tur, ki pa so za njih pretežke, ma klinc, če sem že do gor prinesel bajk, se bom pa na dol pelu, pa magari če skoz blokiram tazadno gumo, se opravičujem za bluzenje) in se spustil dol v dolino po eni od gozdarskih cest (radfahren verboten) so se pašniki nehali in začel se je gozd, v gozdu pa singla, to lick all of your fingers.

Slikal nisem, sem si pa sposodil eno slikco iz panoramia, da si lahko predstavljata kako je izgledala traktorska špura. Panoramio je res čudovita pogruntavščina.

avtorica slike Simone Wunderlich (kako čudovito ime)

In uspelo mi je priti nazaj do Afritza ravno ko je cultko pripeljal skozi cilj z enim krogom za prevozit.

Edit april 2015: Lotil  sem se popravljanja nedelujočih povezav in na žalost se je poslovila tudi slika čudovite (ali morda čudne) gospe Simone. Takrat mi ni padlo na pamet shraniti jo. Sem pa zato našel gospoda Manfreda, ki še bolje pokaže brezupen dolgočas prvega dela grebena in gospoda Gerharda, ki pokaže kaj se da narediti iz ne preveč dobrega materiala če obvladaš.

27321_buchskopf0527321_buchskopf04die-letzten-meter-zum-baumlosen-flachen-gipfel bereits-am-breiten-rücken-zum-gipfel

Če kdo ne loči, prvi dve sta od Manija.

Edit februar 2017:
Link ‘obvlada’ ne dela več, gre pa za izsek iz ledene dobe, kjer Mani reče Eli: Kaj? Reku je da obvlada.
Panoramio, ta čudovita pogruntavščina, pa je na žalost bridko smrč stril v rokah botre abecede al kako se zdaj guglu reče.
Linki z mtb.si so tudi k poslednjem počitku legli, naj jim bo lahna peresnica pod teškoj glavoj. 0k zdaj pa že izumljam starinske mi besede. Evo spet.

9 thoughts on “Afritz

  1. Zgleda je letos koncept da sem predzadnji :)
    No da ne bi bilo vse tako perfektno sem potem v Litiji ugotovil da sem 1500 višincev spusta naredil brez vijaka ki drži pakne v sprednji čeljusti. Na srečo so padle ven ko sem vzel kolo iz avta. In za ta k. vijak sem potem plačal 9.60€! Z računom.

    1. Ok, razloži mi tole

      No da ne bi bilo vse tako perfektno sem potem v Litiji ugotovil da sem 1500 višincev spusta naredil brez
      Kako to veš ? Mogoče si pa samo zadnjih 10 m …

    2. Dej drama queen razloži mu kaj to pomeni dramatiziranje.
      Ne resno, cel spust se je bremza čudno oglašala, pa sem to pripisal nerodnosti, ko sem si v navdušenju ker sem prvi prišel do bike washa poWD-jal poleg pest še diske.

Oddajte komentar

