Ruše

The Rules
Na začetku moram v skladu s 46. točko povedati, da sem bil v sredo z mtb na Dolski, do kam sem držal ne povem. Povem pa lahko da je bila povprečna do Zagorja 47km/h z obveznim postankom na litijskem semaforju. Seveda se do nedelje nisem uspel regenerirat.
Kot drugo, imam program sestavljen tako, da bom v peak formi konec junija. Še tri tedne pa bo letel. Čeprav, malo me skrbi da se nisem uštel.

The Tactics of Racing
Danes sem se dajal z elitovcem, lepo prosim. Mi je pokazal kako se dirka na mesto. (Za znort.)
Deklevc ni bil uradni napovedovalec, tako da je odpadlo vsakokratno zbadanje kaj delam na krosu če sem pa iz Vzpon teama.
S cultkotom sva danes oba štartala v isti dirki (elite in masters skupaj), ker me ni uspel prehiteti, mi ni nič pametnega povedal.
Jeritu je uspelo konkretno se razsut že na ogledu
poročilo o dirki na mtb.si (mene ne omenjajo)
Točkovanje v kategoriji Masters I po 4. tekmi slo pokala 2010: 04-Ruše

kulinarika
Ker za 15€ nismo dobil nič za jest, kulinarično poročilo odpade.

The razpeljava
Ker sem tarča stalnega zbadanja da plačujem da sem zadnji, sem se letos odločil popestriti dirkaško nedeljo. S Tomotom sem se zmenil, da mi za vsako tekmo v okolici najde lepo gorskokolesarsko turco. Za razpeljavo. Tokrat je se je Tomo ustrašil dežja in odpovedal v zadnjem trenutku. Tako da tudi poročilo o razpeljavi odpade.

P.S.:
Mogoče niste vedeli, ampak v Rušah živi kvalificiran varilec Jože Gorišek. Yo.

Edit februar 2017:
Povezava na poročilo z mtb.si je hudo smrt strila. Jedeta jedeta. Pa taku zdravi, v cvetu življenja. Naj jim bo rahla zemljica slovenska, al internetna?

4 thoughts on “Ruše

  1. Škoda da poročilo o dirki nisi vključil še tu. Tam se bo izgubilo.
    Kar zadeva pa mojo neudeležbo – seveda je bilo vse povsem drugače, kot si pa ti napisal.

  2. Zakaj nisi šel sam na razpeljavo!?

    G-jevi razlogi so bili povsem objektivni. Meni je razložil, da se mu ne da vozit do tebe in potem nazaj proti Rušam. Poleg tega je planiral, da bo blato in mu boš zamazal avto, kar pa baje ne bi bilo v redu. In tako utemeljenemu izgovoru res ne moreš oporekat :D

Oddajte komentar

