Bananina planina

Zdaj ko sem Samota prisilil da si je kupil karbonskega trdaka, se je začel drugi del mojega načrta. Končno imam enega, ki mu lahko pokažem vse potke. Za začetek sva šla na Blekovo planino, več kot to ni šlo, ker ima cultko premajhne noge.ostale fotke s komentarji (niso vse kosher)

Tale video (skoraj) ni za pogledat, že ko sem ga zmontiral je bil katastrofalen, vimeo ga je pa še dodatno poslabšal. Kritike so začele deževati takoj ko sem ga objavil. Je pa za poslušat.

Vsega skupaj sva tisti dan pustila v karavankah eno uro čiščenja. Ampak to takega real man čiščenja. Ne neke pusi variante.

7 thoughts on “Bananina planina

  1. Tolk brutalne vsebine na tvojem blogu že dolgo ni bilo.
    Demet, vedeti bi moral, da je za vsem Načrt.

    Vendar če sledim Majini logiki (ni oksimoron, a ne da ne ?) sem v filozofskih kalkulacijah – zamimivo, da se lahko računa tudi neoprijemljivo.
    Rešilno bilko si mi pa ti ponudil. Dvakrat.
    Najprej s tistim nagovarjanjem zadnjič naj si montiram drugi nosilec bidona.
    Pa nisem ukapiral.
    Tisti link na Tune in pa zgornji zapis je pa končno pomagal rešiti uganko.

    In kalkulacije : če je Samo z investicijo v 1400g karbona dobil dostop do vseh potk, koliko jih lahko jaz dobim z investicijo v 14g tune bidon halter (karbonski, itak) ? Pa z dvema nosilcema. Vendar, vedno je kje problem : če nataknem tiste nosilce a tvegam da bom obkladan z izrazi kot se weight weenie ali pussy ? Pa brez garancije da pridem do kakšne potke .. dileme, dileme.

  2. Ne vem no. Mislim da sem dal jasno vedet da lastiti si karbonca ne pomeni nič. Diddly squat.
    Sej če se malo uporabi logiko, koliko ljudi poznam ki vozijo karbonske trdake?

    @1400g: nizka tomo, nizka :)

Oddajte komentar

