Rogla

The Rules
Na začetku moram v skladu s 46. točko povedati, da sem bil prejšnjo nedeljo na Franji, kjer so me zdelali krči. Več v poročilu o Franji ki ga pišem. Še zbiram vse insajderske zgodbice.
Kot drugo, imam program sestavljen tako, da sem bil v peak formi za Franji. Zdaj je seveda forma strmoglavila.

The Tactics of Racing
Danes sem se dajal z Setkotom. Seveda ga nisem mogel držat ker mi je forma že padla, on pa leti ko avion. Potem se je pa še pritoževal da sem se mu šlepal. Cultkota je zabolelo koleno (softič) in je vmes “malo” počival – fasal je 5 krogov. Vsak krog mi je povedal kaj pametnega. Npr. da sem nesramen. Mulc.
poročilo o dirki na mtb.si (mene ne omenjajo, so pa povišali Roglo na 1700m) (screenshot)
Točkovanje v kategoriji Masters I po 5. tekmi slo pokala 2010: 05-Rogla

The razpeljava
Ker sem tarča stalnega zbadanja da plačujem da sem zadnji, sem se letos odločil popestriti dirkaško nedeljo. S Tomotom sem se zmenil, da mi za vsako tekmo v okolici najde lepo gorskokolesarsko turco. Za razpeljavo. Tokrat sem jo našel jaz. Krasno, se razume. Ampak je Tomo začel nekaj cincat. Izjavil je da je živčna razvalina (bolj drama queen). Da bo v petek povedal če sploh gre. Mislim, tu mač. V četrtek sem mu javil da imam dost njegovega cincanja in da grem kar sam.
Ker je bilo vreme rahlo zimsko, je razpeljava odpadla.

8 thoughts on “Rogla

  1. Mislim ,da ti je moja huda stiska (ali bom preživel ali ne je vsekakor razlog za “dramo”.
    Mislim, da si imel prikrit namen ne opraviti razpeljave, zato ti je moje zdravstveno stanje prišlo prav.
    Mislim, da je slabo vreme samo izgovor.

    Mislim tudi da je mal tu mač da oni Andrejc kvari razpored v skupini. Naj vozi vse dirke ali pa nič.
    Tako te je pa po nemarnem izrinil iz deseterice v GC. Bastard.

    1. ad very anticipated – narobe. Very deserved.

      Glede izrinjanja pa .. naj ne bi redno tekmovali tisti, ki se uvrščajo v tvoji bližini, ne pa tisti ki ta velike točke pobirajo. Za drug let boš moral spremenit templejt :P

Leave a Reply

