Ravne

The Rules
Na začetku moram v skladu s 46. točko povedati, da sem imel prejšnji teden blazno natrpan, mislim da sem imel narejenih cca 500km.
Kot drugo, imam program sestavljen tako, da bom v peak formi za Vršič.

The Tactics of Racing

Danes sem probal držat Škarjo. Ima neverjetno konstantne čase na krog. Začne zelo počasi, potem me prehiti v 2. ali 3. krogu in do konca naredi ogromno razliko. V skupnem je na drugem mestu za Mikličem. Seveda ga nisem mogel držat. Pol kroga mi je še uspevalo, ampak vsakič ko je prehiteval je bilo treba ustrelit metek. In meni jih je kmalu zmanjkalo. Te taktike se ne grem več. Se raje na začetku zagrebem in potem držim pozicijo. In metke porabim da me ne rundajo.

34296_1418417272111_4666838_n

36651_128209593884625_1664923_n

Cultko je tokrat čakal da so ga potegnili ven iz dirke preden mi je povedal kaj pametnega. Da moram nehat dirkat, ker če so njega ven potegnil, bi morali tudi mene. Mulc nima pojma.
Med navijači je bil tudi moj cimer iz študenta. Za dober denar povem kako je preživel brucovanje.

poročilo o dirki na mtb.si (mene ne omenjajo)
Točkovanje v kategoriji Masters I po 6. tekmi slo pokala 2010: 06-Ravne

8 thoughts on “Ravne

  1. Vse boljše ti gre.

    Zanimiva druga slika, ki si jo dodal. Gor je ena Maja (in njen Robert) s katero se že štir leta dogovarjam za pivo.
    Vendar to ni tisto kar je zanimivo.
    Zanimivo je da imata kamelbak – tega pa nisem bil letos vajen videti na dirkah.

Oddajte komentar

