Kranjska Gora

The Rules
Na začetku moram v skladu s 46. točko povedati, da sem na tekmi v Ravnah pretiraval. Imam poškodovano levo koleno. Sploh ne morem normalno pritisnit na pedalo. Samo mlinčkam lahko. Kot drugo, imam program sestavljen tako, da bom v peak formi za Vršič.

The Tactics of Racing
Danes nisem probal držat Škarjo. Kljub temu sva se pol kroga vozila skupaj. Potem me je v kolenu tako usekalo, da sem se odločil da bom klance raje tekel. Prehitel me je Lavtar. Potem še Mom, ki je potem odstopil. Imel sem neverjetno konstantne čase na krog. Sicer zelo počasne, ampak konstantne. To me je tudi rešilo da me ni setko rundal za cel krog. Ponavadi mi da pa minuto ali dve. Drugače sem bil v teku izredno konkurenčen. Sem kakšnemu dobremu elitovcu tudi pobegnil v klanec. Ne, resno.

Na prvi klanec z nasmehom za Škarjo (foto: Mitja Megleni Miklavčič)

Tokrat sem imel na progi tudi trenerja. Aleš, ki je sicer obljubljal revanšo za Ravne, se je ustrašil moje forme in sploh ni štartal. Tako me je ob progi spodbujal in taktično svetoval. Npr. v drugem krogu, ko mi je Škarja že malo ušel mi je svetoval da naj ga držim, kot je bilo v planu. Naslednji krog mi je svetoval da naj dam eno prestavo dol. In zakaj tako mečkam mu tudi ni bilo jasno. Potem mu je vse dol padlo in je bilo vsak naslednji krog samo še dobr ti gre, kr tko naprej. Na srečo so me vodilni rundali, tako da naslednjih krogov ni bilo več veliko.
poročilo o dirki na mtb.si (mene ne omenjajo)
Točkovanje v kategoriji Masters I po 7. tekmi slo pokala 2010: 07-Kranjska Gora

Na spustih suvereno (foto: Tina Perše)

The Statements
Cultko tokrat ni povedal nič pametnega. Ko me je rundal sem mu očital da se preveč duva. On pa meni da sem dobro štartal. Ker je mislil da me je šele v petem krogu ujel .
Naslednji dan je bil že v boljši formi:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=1415890&id=1311700524
http://www.facebook.com/photo.php?pid=1415900&id=1311700524

The razpeljava
Ker sem tarča stalnega zbadanja da plačujem da sem zadnji, sem se letos odločil popestriti dirkaško nedeljo. S Tomotom sem se zmenil, da mi za vsako tekmo v okolici najde lepo gorskokolesarsko turco. Za razpeljavo. Tokrat sem jo našel jaz. Ker sem nad Tomotom obupal. Naneslo je pač tako da sem bil že cel teden pred tekmo doma v Kranjski gori, zato kakšne posebne potrebe da bi bila razpeljava ravno v nedeljo ni bilo. In sva s Samotom namesto tradicionalne razpeljave opravila aktivacijo. To je isto vredu, ker na aktivaciji je treba it v izi in enkrat fejst prtegnt. Idealno za Samota ki še ni v formi. Na žalost mi je uspelo na enih koreninah tako fino past, da me G točka še danes boli. Sploh zato ker sem jo potem v nedeljo na tekmi še bolj natančno in močno naciljal. OK, v resnici imam pretegnjeno mišico ali kito v razkoraku. Ali oboje. Samo me je pa v ponedeljek klical da ga boli ko diha. Je enkrat vmes izvedel Petro Majdič. Ampak ker je on dec, je začel jamrat šele čez dva dneva.

Bigger and Better
Cilja v letošnji sezoni nisem izpolnil, ker je konkurenca zavohala kaj hočem in so nalašč množično prihajali na tekme. Barabe. Kljub temu sem zadovoljen, bil sem na vseh tekmah pokala slovenije, poleg tega še na treh za Alpe Adria pokal. Večkrat se mi je zgodilo da nisem bil zadnji, enkrat sem celo stal na stopničkah. Sicer sem bil takrat zadnji, pa še stopničk nisem videl, ker sem bil ravno takrat na razpeljavi. Razpeljave so ena od stvari, ki so mi v letošnji sezoni naredile največ veselja. Res sem za vložen trud (vožnja na tekmo, jajcanje s prijavami in licencami, treningi, pregovarjanja s Tomotom, …) dobil največ. Krasne tekme s konkurenco, ki sem ji lahko sledil . Sicer komaj – ampak saj točno to je point dirkanja. Krasne razpeljave s spremstvom, ki mi je komaj sledilo, ali pa tudi ne – ampak to ni point razpeljav. In če bo vse po sreči, bom naslednje leto vse ponovil. Vendar Bigger and Better.
Aha, morda nisem bil čisto jasen kaj so bili moji cilji. Čebela ziher ne ve. To je pa že 50% mojih rednih bralcev. Lani sem preračunal, da če bi se udeležil vseh dirk za pokal in se na vseh uvrstil na zadnje mesto, bi bil v skupnem seštevku 3. ali 4. In to je bil letos moj cilj. Tretji ali četrti v seštevku. Zato sem v Žeriblah nosil kolo s počeno zračnico skoraj cel krog. Zato sem v KrG stisnil zobe in pešakal v klanec.
V skupnem seštevku pokala sem bil 10? (po pravici povedano še seštevam pike), poleg tega sem s pomočjo moje klubske kolegice (ki sem jo prvič in zadnjič videl v Vrtojbi) uspel Vzpon – Bicikel.com pripeljati med deset najboljših mtb klubov v sloveniji (again, pike se še seštevajo). Tukaj še posebna zahvala sodelavcu ekipe Vzpon – Bicikel.com Tomotu za vso tehnično in logistično podporo. Hvala.

5 thoughts on “Kranjska Gora

  1. Itak nisem vedla.
    A zdej je že konec s tekmami? In a to pomeni, da je ta res odlična (resno mislim) serija objav končana in se vrača nerazumljiva serija BSLJ objav? Ker potem že takoj protestiram.

  2. Tekem za slovenski pokal je konec. Je še nekaj AA tekem, ki pa se jih ne bom udeležil, ker sem se popolnoma posvetil pripravam za Vršič.
    Tvojih protestov na žalost ne morem upoštevat. Najprej se naroči na moj blog (tako kot ST).
    P.S.: ravno danes sem napisal BSLJ#7, samo malo je še v paci.

  3. Žiga – najprej iskrene čestitke, da si opravil s sezono brez večjih poškodb ali škode. Po vsem kar sem imel priložnost videti na tekmah to ni nobena pussy zadeva.

    V izredno zadovljstvo mi je da sem lahko sodeloval pri razpeljavah – zanimiv projekt, upam da ga boš še prakticiral pa tudi da bo padlo še kaj poročil z dirk.

    p.s.

    v čebelino obrambo moram povedat, da sem jaz kriv, da se ji je pokvarila naročnina.

  4. Aha, se pravi si naročena. Samo na drug način. Lepo.
    Ampak tvojih protestov še vseeno ne bom upošteval. Kot sem že nekoč povedal (pravzaprav sem si sposdil od DrOnyx-a) na tem blogu ni demokracije. Če se pa kdo ne strinja, pa že čaka moja ekipa odvetnikov.

Oddajte komentar

