New age hipi …

Se zadnjič z (bivšim?) prijateljem pogovarjava o vsem mogočem. Pil sem že drugo pivo, kar je zame že tu mač. In mu omenim da tudi gorski kolesarji ne pozdravljajo. Kar se mi zdi še mnogo veliko bolj nesramno kot če tega ne delajo specialkarji. Kot prvo so specialkarji težaki kar sami po sebi, kot drugo so hitrosti večje, ceste širše, mnogo veliko več prometa in ostalih motečih dejavnikov. Poleg tega specialkarji ne vozijo kolesa da opazujejo naravo in uživajo na svežem zraku (in podobno new age hipi sranje) ampak zato da ga tišijo u podn (on the rivet as you would say in cycling terms).
No in potem v razmaku dveh minut visoko nekje v hribih nad Kranjsko Goro srečam dva gorska kolesarja. Prvi je stal ob robu ceste in nekaj jedel ali pil. Lahko da je tudi gledal na zemljevid, gps nosilca nisem opazil. Jaz ga pozdravim, on me gleda in … nič. Se mirno obrne stran. Ne mineta dve minuti, se za mano pripelje drugi. Mene je bolelo koleno – točka 46. Me ujame, se pelje mimo mene in gleda stran. Kot da me ni.
In kaj na to pravi moj prijatelj? Jah, očitno sta te prepoznala s table.

Seveda se trudim da bi bil čimbolj pozitiven, objektiven in kar je še tega new age hipi sranja. Ampak potem se nabira, nabira in ob najbolj neprimernem trenutku izbruhne. In potem izpadeš, … tisti težak s table.

Zato bom tole pisal tukaj, kjer bosta to prebrala moja dva redna bralca in še kakšen ki bo googlal “new age hipi sranje”

Izprano, z globokimi kanali in ovirami čez pot, je opisana ena od slik na spustu, ostale so opremljene s komentarji kako je pot v slabem stanju itd. Ampak prav ta slika je bila kaplja čez rob. Na turi so bili vsaj trije. In nobenemu ni padlo na pamet, da bi to oviro, eno ubogo suho suhceno smrekco spravli dol s poti. Ne. Raje se ustavi, gre mimo in slika naslednjega kolesarja kako se prebija čez oviro. Madona. Vsak je izgubil recimo 10 sekund ker je bilo treba dol s kolesa se zgužvat pod oviro in potem nazaj na kolo. Prvemu ki je prišel do smrekce bi vzelo največ 30 sekund časa da bi jo odmaknil s poti.  Mu jih je pa najbrž vzelo 40 da je slikal. To, da bi v te ogromne ruzake, kjer nosijo nevemkaj vse s sabo dali še zložljivo žago, to pa sploh ne. No sej majo štrik s sabo da lahko kakšno oviro zvlečejo dol, ane. Saj ne pravim da moraš zdaj nevemkaj narest in žrtvovat. Ampak 30 sekund, to bi lahko reskirali. Enostavna matematika pove da bi bili na pozitivni nuli že samo v tej skupini. Hitrejši pospravlja ovire, zato gre lahko počasnejši hitreje, evo, so že v plusu. Da ne govorimo o tem, da bi dobili tudi kakšno pozitivno karmično točko (in podobno new age hipi sranje).

15 thoughts on “New age hipi …

  1. Zanimivo :-)
    Mislim da je podobno opisal že ‘Ta Grozni’ ..
    Ni se zgodilo njemu, ampak meni.
    Najmanj 2 (večji) skupini sta se spustili po pešpoti par dni pred ‘mojim duetom’.
    Spust bi bil hiter in tekoč če se nebi moral vsakih 100m ustavljat in bajk prestavljat preko vej etc.
    Glede na to da me iz tehničnih razlogov kolega ni sledil sem mu sproti popucal kpl stezo. In vsakič ko sem se ustavil sem se spraševal isto kot ti…. kako to da najmanj 10.bajkerjem ni bilo zoprno prestavljanje bajka? Kako to da nihče ni pomislil (recimo vsaj prvi v koloni) da če je že on imel zjeban ritem vožnje in je moral sestopit, zakaj ne omogočit frendu za sabo to kar je sam ‘izgubil’. Čudni so teli bajkerji :-) Ali pa smo čudni tisti ki zahtevajo da se na turah obnašaš kot lamberđek :-))))
    Aja, vse ovire sem brez nobenih muk odstranil sam. Razen ene. Žage pač nisem imel s sabo.

    Btw. pa si pomislil da bi ti vskočil z žago in ostali dvojici omogočil gosposki prehod? :-)

  2. @Tomo… prava frankenštajnovska asociacija :-)))
    Žiga uleti u kader in namesto debla začne žagat kolesarjevi nogi ..
    Seveda se mu le-ta zahvali, saj mu jih ni bilo potem potrebno dvigovat tako visoko preko podrtega drevja.
    Problem, da ne bo potem dosegel pedal, odmislimo. Sej v muviju se da vse prišit.

    btw. Od nekaterih bajkerjev se pač določene stvari enako pričakujejo. Od nekaterih ne.

    1. Ziher maš še vsaj tri več …

      Če tudi tisti tvoj bivši prijatelj ne bi bil takrat pri drugem pivu bi ti mogoče že takrat povedal nekaj o pozdravljanju.
      Stvar je enostavna. Poglej primer iz zgodovine : včasih so se na cesti vsi vozniki pozdravljali.
      Logično, bilo jih je malo in kar jih je bilo so bili pripadniki istega družbenega sloja.
      S pozdravljanjam se je končalo, ko so vozila postala dostopna plebejcem.
      Svetlo tradicijo pozdravljanja so nadaljevali piloti, jasno dokler se do pilotske palice niso dokopali .. spet ti zagamani plebejci.
      V današnjih časih to tradicijo nadaljujejo motoristi. Hm, a res ? No, skoraj. Tu so žrtve te diskriminacije skuteristi :)
      Ker pravi motoristi še vedno pozdravljajo prave motoriste.
      In sedaj pridemo do kolesarjev. Gorskih da bom bolj natančen. Na začetku vsi na podobnih kolesih, vsi v pododbni opravi.
      Vsi pripadniki istega plemena. Pa smo se pozdravljali.

      Evolucija je spet pripeljala do diversifikacije med kolesarji. In ne drži da se ne pozdravljajo. Pravi gorski kolesarji še vedno pozdravljajo prave :)

      Torej da ne razpredam dalje (pa bi lahko) če tisti tvoj bivši prijatelj ne bi bil takrat pri drugem piru bi ti povedal, da te niso pozdravili zato ker si grdo oblečen in ne ker so te (mogoče) prepoznali :)

      Ok, tole je postalo malo predolgo. Bom jutri o drugem delu problema .. če me ne banaš.

      1. “Pravi gorski kolesarji še vedno pozdravljajo prave :)”

        Tomo ima prav, bil si grdo napravljen.
        Ti v lajkri, ‘vsegorski’ kolesarji pa niso.
        Nisi bil pravi. ;-)

  3. Morda se motim, ampak ali prav sklepam: pravi gorski kolesar = vsegorski kolesar?
    In še drugo vprašanje: vsegorski kolesar je tisti ki fura begije?
    :)

  4. Omenjen sklep za kategorizacijo ‘ta pravega’ mi ni znana.
    V opravičilo za mojo nevednost lahko navedem moj nonšalanten odnos do vsega pomembnega v življenju. (zato pa sem tu kjer sem press)
    Zdi se mi pa da to ni tako enostavna zadeva kot kakšno tekmovanje, kjer (verjetno) točno veš kam spadaš.
    Bojo teoretiki vedeli kaj več povedati o tem … ker … tudi hribi in gore niso isto. Ali pač?

    Glede begijev pa bi si upal trdit, da je to zgolj pripomoček zafrustrirancev.
    Saj veš … če imaš majhnega moraš pač to prikrit z zelo ohlapnimi cunjami.
    Aja, ti tega ne veš :-)))

Oddajte komentar

