Segway

Ko sem bil še majhen, sva z bratom zime preživela pred blokom in besno zidala bunkerje iz snega. Seveda je bila glavna zabava v tem da se je gradilo. Notri itak nisi imel kaj početi. Sem in tja si šel samo preverit če gabariti štimajo. Potem pa spet ojačitve svoda.
Čisto vsak teden so nama bunkerje podrli lokalni mulci. Banda pokvarjena. Še zdaj me malo pri srcu stisne. O krivica, o svinjarija. Če se; čeprav težko, ker moški smo pač malo večji in veliko bolj kosmati otroci z več denarja; potrudim pogledat nazaj z odrasle perspektive, kost benefit analiza pokaže, da sem jaz užival cel teden ko sem bunker gradil in se en dan sekiral zaradi delinkventov v nastajanju. Oni drugi so imeli 5 minut užitka ko so rušili, kaj so delali med tednom, pa ne bi vedel. Najbrž so sedeli pred televizijo in se poneumljali z neumnim programom. Interneta še ni bilo.

Če sedaj naredim en segway v sedanjost, bi rekel da imamo gorski kolesarji en kup potk na katerih uživamo. Tisti najbolj butasti jih celo vzdržujemo. In se pripelje neodgovoren motokrosist ali karkoli je že pravilna oznaka in zrije potko. V petih minutah. (da se razumemo, nimam nič proti proti motoristom ki ne puščajo sledi za seboj, če imajo še auspuh po normativih potem pa sploh kapo dol). In verjamem da uživa. Pet minut. Kaj dela vmes, ne vem. Potka se ne naredi v enem tednu. Recimo da se jo naredi v enem letu. Se jo teoretično. Ampak novih potk nihče ne dela, pokvarjenih nihče ne popravlja. To je infrastruktura, ki se je gradila precej generacij. Precej generacij lovcev, planšarjev, gozdarjev, zadnjih sto let  tudi vojaki in planinci. Zadnji dve generaciji se ta infrastruktura (drznem si reči zaklad) večinoma zarašča, asfaltira ali buldožerira. Ali to daje tistim manjšim uničevalcem poti carte blanche za njihovih 5 minut užitka?

Imamo tudi gorske kolesarje, ki se jim ne zdi nič takega da vlečejo črte.
Kaj se zgodi če je preveč kolesarjev na kupu in nobenega vzdrževanja, si lahko pogledate na fotkah mb bp iz leta 2009. V veliki večini primerov seveda ni neke vidne škode, ampak to se enostavno ne spodobi. Po lepih singlah se ne blokira z zadnjim kolesom, nikoli in nikdar. To je podobno kot preklinjanje. Če si nekje v hribih nad 2000, preklinjaš, pri babici na nedeljskem kosilu pa ne.

Lansko leto me je vrgla v luft fotografija kolesarke, ki mirno pelje navzdol z blokirano zadnjo gumo, pod sliko komentar: malo drsi, drugače luštno. To se me še ne bi tako zelo dotaknilo, kvečjemu bi malo prhnil skozi moje redke brke, ampak to se je dogajalo na terenu, kjer pa res, res v nobenem primeru ne smeš blokirat. Ker je tako lep in krhek košček sveta. To je tako kot če bi preklinjal pri spovedi. Groza.

Včeraj sem videl sliko moje bivše prijateljice (anfrendal sem jo s fb) kako se pelje po tej isti strmini. Kljub temu da ve. Si predstavljata kako na tako svinjarijo odreagira škorpijon? Na srečo so vsi noži topi in bencin drag. Poleg tega ne vem kje spi. No danes sem ugotovil da se pelje po eni drugi, recimo temu “strmini”, ki je sicer zelo podobna oni lanskoletni, ampak precej, precej manj strma. V mojo obrambo naj povem da ima tako nenavadno tehniko vožnje, da izgleda kot da se vozi po izredni strmini, ker gre očitno za vsako figo za zic.
Za posipanje s pepelom obljubim da bom ob priliki sproduciral ekvivalent štrudla.

17 thoughts on “Segway

  1. Štrudel? Je kdo omenil štrudel?
    O Žiga, prijatelj moj, kako si drugače?
    Kdaj se bo zgodil event?

    btw. razumem te … … čeprav …
    … jst vedno preklinjam. Tudi v visokogorju. Nehote. Ne morem iz svoje kože press.
    Vedno pa sem imel željo preklinjat pri spovedi. Hote. Ampak mi nikoli ni bila dana priložnost.

  2. Prej štrudel? Zdaj pita?
    Đizs!!!
    Vedno bolj mi postaja ta blog všeč!
    Ampak … da sedaj še Tomo obljubi da kaj speče …. pol ziher Apokalipsa že trka na vrata :-))))))

    btw. Glede na to da se Maja ne javlja … a jo je pol kdo drug ponesreči (ha ha ha , ponesreči, ja! :-) ) štihnil s topim nožem?

  3. Depresija, razočarat te moram (in verjetno še mnoge druge)…še vedno sem živa.

    Čeprav priznam, ob branju zadnjih vrstic tele objave mi je kar kar megla stopila na oči, oblivat me je začel mrzel pot in še predno sem dojela, da ne koncu le nisem kriva uničenja “precious” (davek za površno branje), ni dosti manjkalo, pa bi bil nož kmalu nepotreben. Tako hladnokrvne objave pa že dolgo ne. Žiga je pač evil bastard.

    Dobra stvar tega pa je, da očitno le ima neko vest in iz stanja, ko se posipa s pepelom, se da veliko iztržit – zgolj v vednost vsem prihodnjim NEDOLŽNIM žrtvam njegovega maščevanja.

    Namesto ekvivalenta štrudlja sem si tako izborila žagico! :)

    (…dobiš žagico namest štrudla…Hm? A mi bo poslal? Potem rabi moj naslov…hm…vsi noži topi…ne vem kje spi…??…hm?…)

  4. Maja, ni mi jasno kako si ga uspela prepričat v svojo nedolžnost??!?!??
    Žiga, KRIVA JE!!! ZIHER JE KRIVA!!!
    Strmina tukaj nima popolnoma nič veze.

    Ejga, Janez … nič bat!
    Ti kar kupi venec z zbranim denarjem.
    Ravnokar pošiljam preko e-pošte Majin naslov Žigi. Vključene bojo tudi gps koordinate. Ziher je ziher, a ne? :-)

  5. Namesto ekvivalenta štrudlja sem si tako izborila žagico! :)

    (…dobiš žagico namest štrudla…Hm? A mi bo poslal? Potem rabi moj naslov…hm…vsi noži topi…ne vem kje spi…??…hm?…)

    Moja ekipa odvetnikov je že rešila problem primopredaje. Stay tuned.

    p.s.: lahko izdam samo to da bom potreboval tudi ašovčič

  6. O, hudo. Žiga bo mene razžagal, Manjca bo tebe razsekala.
    In potem bo naslov v časopisu: “Brutalno ubita dva najboljša in najbolj razvpita gorska kolesarja.”
    Hm, krvava zgodba o maščevanju, zlobi in zavisti – mogoče ideja za zgodbo na mojem blogu? :)

  7. prvi del modrovanja:
    zidalo se je tudi (predvsem?) za poligone za kepanje.
    na odročnih krajih, ure hoda od brkatih smrduhov z rušilnimi tendencami (TGC?)

    /peti bralec?/

Oddajte komentar

