Pir

Zdajle sedim za tipkovnico in pijem pivo. Po dolgem času. Pivo pijem samo ob posebnih priložnostih. Naprimer ko košarkaška reprezentanca izgubi v četrtfinalu SP. Ali ko nogometaši igrajo proti ZDA. Take, infarktne zadeve, ko se ne moreš umiriti drugače kot da spiješ en pir. Podobno me znervirata tudi Branko Grims ali Gregor Golobič, ampak zanju je dovolj da imam v rokah daljinca. Tudi če ga ima žena, že točno ve kaj mora narediti.

Po dveh deževnih dneh sem se danes spet odpeljal na mojo najljubšo potko. Ravno prejšnji teden sem jo grabil, mislim da sem jo po treh letih uredil do popolnosti. Že ko sem bil na pol poti sem opazil sledi dveh motokrosk. Kljub previdnostnim ukrepom (zakamuflirani vhodi) sta ciljala točno na mojo potko. Več kot očitno sta jo našla od spodaj ali sta sledila gps-u. Je vrisana na zemljevidu.

Potka je na vseh ovinkih razrita od prokletih powerslajdov.  Ustavili sta ju samo dve smreki podrti čez pot na primernem mestu, ki ju iz čiste previdnosti nisem umaknil (bilo bi čisto enostavno). Tukaj sta se odpeljala naravnost v klanec ki je na tem mestu skoraj navpičen, ok, ima dobrih 70°. Naravnost navzgor gre krosla v praktično nezamisljivo strmino, medtem ko prečno ima težave.

No kakor koli, pivo je že pri koncu, napetost rahlo popušča, pomagalo je tudi izlivanje besa po tipkovnici. Že danes sem si vzel pet minut časa in začel z konzervacijo. To izgleda tako, da sem na prvih 100m navlekel podrta debla iz okolice. Zdaj bom vsak dan preverjal situacijo – če se mu bo dalo vleči debla dol s potke, kapo dol, bom reskiral par ur, zdaj sem itak v bazi in bo to kao nadomestek fitnesa (saj ne da hodim na fitnes). Po vsej verjetnosti se bo mimo konzerviranega dela peljal direktno navzgor in sproti naredil še en jarek (ki jih ni nikoli preveč) –  v tem primeru bom reskiral par ur in skonzerviral celotno potko.

Se vidiva v naslednjem življenju, potka. Lepo sva se imela.

ravno pograbljena

 

7 thoughts on “Pir

  1. Kdo bi si pred kakšnim letom pomislil, da bomo sedaj žagice nosili s sabo zato da podiramo drevesa čez steze?
    Maja bo sedaj eno malo zmedena. A naj začne svoj prvi projekt s podiranjem ali odstranjevanjem?

  2. To je pa malo bolj nevarno. Kaj, če pade drevo name?
    Vedno imej na glavi čelado.

    Žiga, žal mi je da si izgubil potko.
    Vem koliko je dejansko vredna lokalna potka, potka, ki je pred domačim pragom in ko izgine jo ne moreš kar zamenjati z neko drugo, na drugem koncu dežele. Če gre pa še vloženo delo v maloro je pa še huje.
    Ne pretiravaj s pirom.

  3. Hvala Tomo.
    To z žaganjem mi pa hočeta Mr.D. in čebela podvalit. Za konzerviranje ne rabiš žage, zvlečeš kar je ob poti na pot. Pač tisto kar se da. Če pot čistiš, moraš vse spravit dol, če je treba tudi z žagico. (kar se da/vse)

  4. Ne bo držalo, Žiga :-)
    Kar lahko ti navlečeš, lahko drugi odvlečejo. Šala mala. Kar pomisli kolko časa ti vzame kar planinec škodoželjno nastavi.
    Se spomnem ko sem pucal eno grebensko zadevo. Čisto na koncu, na meni najljubšem delu je bilo eno podrto drevo, ki je pokvarilo flow. Drevo z velikim ‘D’-jem (fi + 50cm). Žagica no-go, ker bi moral dopust vzet :-)
    Tukaj mi je celo Mateja ‘pomagala'(pa ja da ja :-)) ), da sva zadevo kolkr tolko odmaknila, da je bila zadeva tekoče vozna.
    Po dveh tednih sem bil tam z bajkom. Jebemu sveca. To isto deblo … đizs! … zopet postavljeno čez pot. Ampak .. še ko sem se ustavil pred njim nisem mogel verjet svojim očem. Deblo je nekomu uspelo ne le premaknit, ampak celo zagozdit med dva druga drevesa. To je bilo izvedljivo samo če so tisto deblo dvignili! vsaj 2m visoko in ga položili v kajlo, ki je bila več kot 4m daleč od tam kjer sem jst mukoma pustil …
    Nisem bil jezen. Žal mi je bilo samo ker nisem videl kako jim je to uspelo. Jebemu vraga če jim pri tem nebi še pomagal :-))))
    Dobro delo so naredili! Priznam!
    btw. pa odkod tisti glupi ‘moj’ avatar???

  5. Zdej ne vem točno kaj ne bo držalo, moja poanta je v tem, da se nobenemu ne da tolko energije vložit v dol vlečenje kot sem je jaz pripravljen vložit v gor vlečenje. War of attrition.
    p.s.: big D – škripec
    p.p.s.: avatar si pa spremeni (če ga zna Maja …)

Oddajte komentar

