V precepu

Večkrat se znajdem v dilemi (ali se pravilno reče pred dilemo?). Bomo rekli kar v precepu, tujke pa pustili neveščim slovenskega jezika . Torej, večkrat se znajdem v precepu: pustiti tako kot je ali ne. Recimo v tem primeru:



Deblo je ravno prav visoko nad potko da ga za prmej ne moreš prepeljat z mx-om (presnete tujke!) če nisi ravno Dougie Lampkin. Torej ga pustim kot je.

Samo kaj ko je na levi ravno prava vrzel da se da čez zapeljat, ker pa se pogonsko kolo na gladkem deblu zavrti v prazno, imamo potem malo naprej en lep jarek, ki ga naredi en sam motorist v enem samem poizkusu.

Presneti precep.

Evo tole je pa šolski primer kjer bi bilo pametno deblo pustiti pri miru. Pa sem raje porabil 35 minut fitnesa (presnete tujke!) da sem ga umaknil.

14 thoughts on “V precepu

  1. Tole situacijo sem imel na mojem “dvorišču”. Drevo je podrto že nekaj let. Pa ga nisem žagal. Tu se pretežno vozim navzgor in zaradi drevesa sem prisiljen stopiti prej samo par metrov. Če ga ne bi bilo, bi sestopil tam kjer se začne senca v gozdu. Tudi v tistih redkih primerih, ko sem šel tu navzdol sem imel dovolj hitrosti, da sem lahko obvozil po desni, mimo korenin.

    No, danes me je pa presenetila luknja,ki se je pojavila tam. Ne bi o posledicah, jasno pa je da bo kmalu sledilo žaganje .
    Ni dileme!

  2. Požagano.
    Moram rečt da tale fotka pošteno laže. Kot prvo sem mislil da bom smreko z levo roko zadegal s poti. Žaga, ne rabim sploh. Hja-hm, sva se oba v izmenah ornk namatrala da sva jo odžagala.
    Kot drugo sem si mislil, hej, pa tole okrog smreke se da tud na gor peljat, na dol bo pa sploh mala malca. Hja-hm. :)

    1. Ne si preveč očitat, ker si mislil, da bo šlo z levo roko. Itak vsi, ki rešujejo moje “težave”
      mislijo, da bo šlo z levo roko. O tem bi ti lahko več Mako povedal :-)

  3. OK, samo kot prvo, jaz sem bil zaveden s tole fotko. Na sliki je potka, ki zgleda da je široka 50 cm in potem sklepaš tudi na dimenzije smrečice. V resnici je potka široka 200cm.
    Kot drugo, tvoja težava je rešena.
    Kot tretje, zakaj bi se sekiral? Saj sploh nimam sekire. :)

Oddajte komentar

