High five

tole sem napisal 15.2.2008 med čakanjem na preloženi svsl ali skoke in še vedno drži:



High five, genialni kolaž adrenalinskih športov vseh vrst iz leta 1992. Ena izmed stvari, ki dvigujejo nivo rtvslo. Z veseljem pogledam športna oblačila v zanimivih fluorestenčnih vzorcih, dolge poblajhane lase, bundesliga frizure in mavrična športna očala. Vse skupaj podloženo z najnovejšo brutalno glasbeno podlago iz štanc mašine.
Urednik športnega programa tv slovenija – high five.

Na žalost na jutjubu ne najdem ničesar (itak, takarat še sploh ni bilo interneta), tag pa ostaja.

13 thoughts on “High five

  1. Eden redkih si, ki to pogreša.
    Meni je ostalo v spominu, kako sem mrzlično grabil daljinca v upanju da bom zamenjal kanal ali utišal zvok preden slišim tisti zoprni “high five”.

    p.s.
    Zadnji stavek sem gladko ignoriral.

    1. Hočem povedati, da se nisem potrudil :) Že eden od zadetkov – če odmisliš zvrst – vsebuje vse kar je bilo stalnica vseh oddaj.
      samo en primer
      Me je pa šokiralo nekaj, kar sem zvedel šele včeraj – zadeva je Made in UK – jaz sem pa ves čas krivil Kalifornijo :)

  2. Ne vem zakaj, ampak ob gledanju tega oddajanja, dobim asociacijo na Deklevo. Al pa mogoče nek hibrid med Veharjem pa Deklevo – z dolgo čupo, v pinky majčki in rumenomodrimi (tekaškimi?) hlačkami v starem amiju….

    1. No, jaz sem bil na Bike Trophyju – ma se ne spomnim katero številko je nosil, je pa tega že 11, 12 let. Super je bilo in če se Seba kdaj odloči organizirat 9. BT nas kojci prijavim. Tomo se bo sicer grozno upiral, ker mu “masovke” kao niso po godu. Je pa to ena od variant, da pridemo do tistega piknika, nekje v vukojebini (Žiga obvezno s specialko :D)

    2. od kje si pa ta dingl privlekel sem ?

      Janez, bili ste na prvem – leta 2001. Lahko datiraš slikco, ki jo imaš na FB z umetniškim naslovom “Kekci v lovski koči, Skadanščina).

  3. Eden se je pa mal užalil….. xexexe (verjetno si fouš, ker nisi bil zraven)
    Skadanščina je bila čista zmaga. Pokupil sem ves pir, zasedli smo najboljši plac za spanje, se posušili in spali na toplem (tiste zunaj je več ali manj zeblo v dežju in mokroti). Smo pa na fotki že precej v rož….

    Če se že omenja FB – SV ima gor eno fotko iz high5 obdobja ;)

Oddajte komentar

