“Test” Zesty 314

disklejmer: Tole je samo skupek mojih močno pristranskih opažanj, nikogar nočem prepričat v karkoli.
Imel sem priliko preizkusiti na krožni turi zgoraj omenjeno makino z 2.35 hansi. Kolo je obupno težko, stop stop stop, bom najprej napisal pozitivne vtise :)

Torej kar me je res presenetilo je bil detajl, ki ga s trdakom skoraj ne morem zvozit. Pelješ se po vodoravni speglani singli ki zavije rahlo desno in strmo navzgor (30%) malo koreninasto, nič takega, če ne bi bil kakšen meter pred začetkom klanca čez pot ležal hlod. S zestijem sem z lahkoto pohopal čez, obenem pa je v strmini guma držala bp. To je bila res svetla točka v sicer temni, ne ne ne , bom potem.
Fino se je držal tudi na spustih po kolovozih kjer je res dober občutek lebdenja, s trdakom moraš za isto hitrost precej bolj delat na kolesu, tukaj pa samo gasa in možgani na pašo. Vendar, za tišanje po kolovozih je neumno kupovati nek AM stroj.
Oprijem gum v kombinaciji z zadnjim vzmetenjem pomeni da guma drži v situacijah kjer bi trdak z xc gumami že zdavanaj popušil, je pa res, da se s takim kolesom večkrat znajdeš  v taki situaciji
Načeloma kaj veliko ne morem pošimfat obnašanje na tehnični prečki, verjamem da bi po par dneh vožnje in navajanja bil enakovreden trdaku.
Minusi: teža: Zesti naj bi bil neke vrste pusi am kolo, nekaj med xc in am, mogoče trail, se je meni zdel blazno težek. Posledično okoren. Gume so čisti overkil, vsaj za moje potke. Kaj se z njimi dogaja na asfaltu – groza, huje kot mučilna naprava
guncanje, ne vem mogoče ta model nima propedala ali kako se reče tisti stvari ki izničuje guncanje, meni se je zdelo zelo opazno.
Pozicija pri plezanju mi je šla blazno na živce. Rabil bi precej daljšo fajfo pa še roge da bi se lahko spravil dovolj naprej v idealni položaj.
Visok upor gum, ampak na tako kolo pašejo take gume.
Kar vse skupaj pomeni, da imaš precej manj od časa namenjenega kolesu, dalj časa goniš gor in se pri tem veliko bolj matraš, posledično si bolj utrujen, zmanjka metkov za težke detajle. Navzdol gre hitreje in lažje, čeprav tam kjer vozim veliko hitreje ne gre.
Skoki: ne bi dal ne v plus ne v minus, enostavno sem na skokih ostal na tleh, kolo se ni odlepilo od tal kot sem navajen. Očitno lastnost fulija da se drži podlage?

Na cerkvici pa se razvija staromodna tabla :)

10 thoughts on ““Test” Zesty 314

  1. Po naključju je kolo iz tega “testa” postalo te dni spet aktualno. Respect da si dal test v navednice .. zaradi velikosti kolesa.
    Ker je to podobno kot če bi npr. Maja testirala tekaške čevlje št.46.
    Odveč je pripomniti, da je en kup testerev, ki takšne malenkosti ignorirajo :P

  2. Velikost kolesa? Lastnik je tolk visok kot jaz.
    Povej kaj več o aktualnosti. Če berem zapise izpred leta in več, pa mi ni nič jasno. Polno nekih namigovanj in nedeskriptivnih mrtvih linkov.

  3. Torej nič čudnega da ga lastnik prodaja :=)

    Nedavno sem padel v debato .. znanec mi pokaže link, za hip sem pomislil če ga ti nočeš ga mogoče jaz vzamem .. pa se mi je kolo zdelo znano -potem sem se spomnil, da sem ravno to kolo nekje videl .. dal znancu link na tvoj test .. tako da sedaj lahko Pjerko ve zakaj kolesa še ni prodal :))

  4. :)
    Hočeš rečt da ga je moj “test” odvrnil od nakupa. Pa jst sem čist nekvalificiran za kakršnekoli teste (Razen če je tvoj znanec xcjaš, potem pa itak sploh ne bi smel gledat za am-ji.).
    To je bil tak splošen opis občutkov ki jih dobi xcjaš ko se prvič usede na bilokerega* am-ja za eno kratko turo. Poleg tega sem izvedel da to kar sem vozil ni pusi am ampak hard am. Pusi am pri Lapjeru je spicy.

    *razen seveda tistega ki si ga lasti bralec ;)

Oddajte komentar

