Litija – Ljubinj

drugi poizkus, iz obupa se rodijo najgenialnejše ideje, treba je smo pogledat na stvari z besom in morilskim namenom
prvič, fail big time, samouravnovešenje ne dela sploh

Kot obljubljeno, poročilo iz popotovanja od Litije do Ljubinja.

Najprej ena ugotovitev, če se cel dan voziš v smeri vzhod zahod, boš opečen po levi strani.

Pred kratkim sem bral blog od Štangata (zagotovo hommage najlepšemu slo kolesarju) in od takrat se mi ideja o kolesarjenju z 20 kg torbami ne zdi popolnoma butasta. Pač marketing dela svoje, lepe slikce, dober tekst, prodano.

Kmalu po tem sem ugotovil da bo nekako treba priti z Litije do Tolmina, tam v bližini sem moral biti ob 8h zjutraj. Računam, računam, to bo treba vstat ob 4h zjutraj, bencina bo pa za 50€. Alfa pač zahteva svoje.

Noge so še sveže

No sem rekel, bomo šparali in grem jaz že v petek dol, prespim in sem ob 8ih spočit tam kjer moram bit. Pa še ene vrste pustolovščina bo – Štanga izziv (se opravičujem interneti mi počasi delajo in se mi ne da pogledat točno kaj je) prekolesariti n km, se slikat s sladoledom in kul/hipster frendi. Naj takoj povem da nimam kul frendov (sori Grampy) tako da to zadnje je odpadlo.

Prosim TG-ja za potovalne torbe, nekaj meriva, ugotoviva da glih ne bo pasalo in kasneje da glih bo. Ko mi jih dostavi, se mi zdi malo čudno kako da torbi ne bosta drsali v kolo, pa me TG potolaži da ko se napolnita se sami uravnovesita. What a cruel joke!

Tomo seveda ne bi bil Tomo če ne bi takoj javil Janezu kam grem. In naslednji dan me Janez že zaslišuje. Moja varianta Litija Tolmin čez baško grapo je šele 6. (šesta) najbolj ugodna varianta. Svetuje Logatec Idrija varianto. Ko mu omenim da grem v Ljubinj in ne v Tolmin, to je tipično za njega, mi pove da takega mesta ni, obstaja samo Ljubin v Bolgariji ali Romuniji, spet, ne da se mi guglat. Pač Janez za vse po difoltu misli da so nevedneži in jih mora on popravljat. Ne vem ali je to arhitektorska ali kakšna genetska značajska lastnost.

Potovanje je bilo zaradi ravnotežnih torb čista muka. Hvala Tomo, zdejle sem glih ženi naročil še 4. pranje, kar na 90 dej, ja pa mehčalc. Ne bom na dolgo in široko opisoval, naj samo povzamem: ustavljanje na vsakih 500m, pol kile silvertjpa (še dobro da sem ga imel s seboj), ogromna smrekova vejurina na eni in kol na drugi strani torb ki sta poizkušala torbi držati narazen, neuspešno. Po osmih urah ******* sem mel vsega poln ***** in sem vse skupaj odlepil dol, obrnil torbe narobe in potem je šlo veliko lažje. Za boljšo predstavo glej slike.

Slike so iz druge runde, ko sem imel že vse naštudirano, pol manj prtljage, boljše uravnotežene torbe in fotoaparat s sabo.
Takoj na začetku sem se odločil da bom vse slikal kar s kolesa, škoda časa za ustavljanje, pa še večkrat lahko pritisneš kar tako, ko drugače ne bi če bi se moral ustavljat.

Tole je slikano malo pred Jevnico:

valovito žitno polje, v živo mnogo lepše kot na fotki …

Before slikca:

hvala Tomo za nosilček, lahko rečeva da ti je rešil življenje

Ne, to ni temperatura ampak hitrost,

drugače je šlo 35-40kmh, ampak s fotoaparatom v roki, … :)

Polno spomenikov:

indoktrinacija …

Stoženska arena:
http://ponpet.blog.siol.net/2010/12/10/petkovanje-103-o-stotih-zenskah-in-o-besedah-ki-imajo-necake

čeprav zame osebno je BS3 bolj impresiven

Seveda Janeza nisem poslušal in sem šel po najkrajši poti, čez Baško grapo.
Zahrbtna tehnika v Škofji Loki:

V Škofji sem srečal tudi presrečnega mulca in njegova roditelja ki so na avto nalagali brand spanking novega specija, sklepam da endurota ali nekaj lažjega. Potem smo se srečali še na Petrovem Brdu, kjer so ga raztovorili in potem še spodaj v Bači (vmes sem šel jest), zanimivo kaj vse vidiš na cesti, kot potujoče gledališče, vse se odvija na njej.

mojster Plečnik:

par hlodov, kamnov in spretne roke, vse skupaj povezano v logično celoto, … ob drevesu je naslonjeno kolo s torbami

Železniški plavž:

Sladoled v Bači (shtanga izziv pt1: check):

imajo tudi bankomat, hvala bogu, sem cvikal da ga nimajo, glede na to kako se pritožujejo da so pozabljeni …

Zloglasni xc poligon:

Je bil aktualen tiste čase

Portret after:

Samo še tisoč višincev pa sem na cilju:
   

Petnadstropnica v mostu na soči:

Spomenik 16. korpusu:

ostale slikce: picasaweb.google.com/LitijaLjubinj

p.s.: Gostilna v kateri sem jedel je takoj na začetku spusta iz Petrovega Brda v Bačo. Priporočam obisk, imajo res fletno kelnarco.
tole pa še moram dopisat,
*Železniki: šišajo škofjo Loko po znamenitostih, začuda je še cel kup zaposlenih v tovarnah, sem se peljal mimo ko so se odpravljali domov ob 2-3h luda kuča, polna cesta, sem se počutil kot v starih časih
*Pred železniki plečnikov spomenik padlim v nevem keri vojni – check
*Pri križišču za žel. postajo Most na soči ogromen zapuščen spomenik padlim v 1. svetovni, kot Indiana Jones – check
*Fant ki je dobil novega specija v extrem vitalu – check
*Slap sopota in zaprta cesta
*prehitevanje konjske vprege (sploh se ne spomnim kaj je bilo????)
*Kontra Franja nič jasno
*zamujen vlak v lj. za 5 sekund
*s specialko na planino razor ne priporočam
*jebene potovalke – check
*Grampy schwepess v Vrhniki na istem mestu kjer navija za franjo
*bruto neto analiza

16 thoughts on “Litija – Ljubinj

  1. Tomo seveda ne bi bil Tomo če ne bi takoj javil Janezu kam grem.

    Moram ugovarjat : nikomur nisem povedal kam si šel !!!.
    Pogovarjala sva se pa tudi o dimenzijah in si očitno preslišal omembo moje veje in nekih vrvic. Še najmanj mi je pa prišlo na misel razlagati strokovnajku za statiko karkoli o stabilnosti nevpetih elementov …

  2. Ti kar ugovarjaj, …
    Jaz se ne spomnim dobro, bo Janez povedal.
    Vsekakor je vedel ko se je pogovarjal z mano. Al pa me je zmanipuliral. Klasične udbovske metode.
    Kot strokovnjak za statiko pa zelo cenim mnenja fizikalcev, ki imajo stvari ki jih računam dejansko v rokah. Čist resno.
    Čeprav če bi mi kdo rekel da se kaj samo od sebe uravnovesi bi bil rahlo zaskrbljen. To ponavadi reče investitor :)

  3. OK, iz slikc je sedaj bolj jasno kako si improviziral.
    Glede Janeza sem pa brez besed .. prjatu pa tak .. pusti me potunkanega samo zato, da bi zaščitil vir iz samega centra organizacije .

    A boš tud bruto/neto analizo kdaj dodal ?

  4. Vprašanje. A to je ta specialka s katero voziš po singlah?
    Brez zamere, sej ne da se spoznam, ampak uravnovešene torbe zgledajo majka napram njej :-))))

    1. Žiga, včasih boš moral manj v šifrah pisati :)

      Tako, kot mi ti podtikaš da mi vi pišete blog, tako moram tudi jaz na nekatera vprašanja odgovarjati namesto tebe :)))

      Torej, nejasno je bilo tole “Hvala Tomo, zdejle sem glih ženi naročil še 4. pranje, kar na 90 dej, ja pa mehčalc.”

      Razlaga je seveda povsem enostavna. Enkrat sem Žigi posodil eno reč. Nazaj sem dobil oprano .. zato sem mu tokrat zabičal naj niti pomisli, da bi te torbe opral. Še dobro da nisem omenil da za to in podobno opremo velja, da je “samočistilna” ..

Oddajte komentar

