BKP – 3 etapa

 

Zdaj sem bil že pripravljen u nulo, torej bo šlo vse po maslu – not. Začel sem z lažno ravnino do Kostrevnice, kjer sem zavil na klanec proti Tisju. Na Tisje gre samo ena asfaltna cesta tako da se s cestnim kolesom ne da prav nič kombinirati, s ciklokrosom, trekingom ali boh ne daj gorcem, pa se da povezati po makadamu naprej proti Javorskem Pilu ali proti Bogenšperku (Razbore – Višnji vrh – Vrata). Žig je na zunanji steni domačije, imajo pa psa, ki bi znal ponoči zbudit celo bajto. Čez dan pa ni panike. Gospodar mi je ponujal alkohol, ga nisem hotel, sem pa zvedel da bodo cesto v kratkem preplastili. Meni se ni zdelo da je cesta slaba, ker sem prišel s kolesom, je pa precej ozka za avto.

čas: 2:00 dolžina: 40 km  višinci: 760 m

Na spustu sem srečal setkota in spinerja, ki je spet v formi, ga tiši v klanec, da sem lahko s setkotom izmenjal samo par stavkov, potem pa nisem mogel več držat.

Na Bogenšperku žiga nisem našel. Potem sem vprašal Čačo, podpredsednico PD Litija, ki ima že 30x bkp za seboj in mi je razložila kje je, na konjušnici pred vhodom v grad. Sem v drugem poizkusu našel.

Total in detajl:
DSCN7941 DSCN7942 DSCN7943

Strehe, strehice, dimniki, dimnikci:
DSCN7948 DSCN7947 DSCN7944 DSCN7946

Valvazor v senci in kamnita miza ob konjušnici:
DSCN7951DSCN7945 DSCN7937

Tudi na Javorju sem imel kar nekaj problemov, tokrat zato ker sem tako hitro peljal mimo. Naprej s ciklokrosom lahko nadaljuješ proti Debečam, kjer je spet asfalt, ali pa se vrneš v dolino in zaključiš etapo.

zemljevid:

bkp03-zemljevid

profil:

bkp03-profil

link na bikemap: http://www.bikemap.net/route/1852161

ortofoto:

KT 4, Tisje
04 Tisje 04 Tisje m 04 Tisje mp

KT 5, Bogenšperk
05 Bogenšperk 05 Bogenšperk m 05 Bogenšperk mp

KT 6, Javorje
06 Javorje 06 Javorje m 06 Javorje mp

slika škatlice s štempljom:
KT 4, Tisje
DSCN7239-001 DSCN7238-001

KT 5, Bogenšperk
DSCN7940 DSCN7936 DSCN7938 DSCN7939

KT 6, Javorje
 DSCN7240-001 DSCN7242-001 DSCN7241-001

2 thoughts on “BKP – 3 etapa

Oddajte komentar

