BKP – 4 etapa

Tokrat je bil čas za nočno. Skoraj leto je že minilo odkar sem za RD dobil lučko. Hvala Samo :). Pa je še nisem uporabil. Začel sem proti večeru, po lažni ravnini do Reke Gozda, potem pa v strm klanec do Obolnega, malo nazaj dol do Metnaja in v Mekinje. Nazajgrede iz Pristave sem našel povezavo Dobrava Metnaj, asfalt, kjer prišparaš ene 10 višincev, če ne več. Žig na Obolnem je v turistični kmetiji, v predsobi. Precej zoprno, če si asocialna oseba. Al pa če prideš ponoči. Je pa vsaj na turistični kmetiji, tako da so domači navajeni ferkera. Žig na Pristavi je tudi v predsobi, sem jih ravno zmotil pri prešanju jabučkov.

čas: 3:15 dolžina: 61 km  višinci: 1450 m

Potem pa po bližnjici nazaj na Obolno, kjer me je ujela noč. Ker je etapa precej dolga sem malo pogoljufal in namesto nazaj na Reko Gozd po asfaltu, sem ubral bližnjico po grebenu do Trebeljevega. Ta kolovoz vsekakor ni primeren za specialko. To je treba reči, čeprav, ko sem na malem vrhu prišel na asfalt, je bil še slabši kot makadam :)

Iz Trebeljevega čez Volavlje na Janče, pred Tujim Grmom je še en odsek makadama, pa potem pred Velko Štango tudi.

zemljevid:

bkp04-zemljevid

profil:

bkp04-profil

link na bikemap: www.bikemap.net/route/1852203

ortofoto:

KT 7, Pristava nad Stično

07 Pristava nad Sticno 07 Pristava nad Sticno m 07 Pristava nad Sticno mp

KT 8, Obolno

08 Obolno 08 Obolno m 08 Obolno mp

KT 9, Janče

09 Jance 09 Jance m 09 Jance mp

slika škatlice s štempljom:

KT 7, Pristava nad Stično

DSCN7245-001 DSCN7247-001 DSCN7246-001

KT 8, Obolno

DSCN7244-001 DSCN7243-001

KT 9, Janče

Žig je v gostilni, na sredi jedilnice. Nisem slikal, ker je imelo PD Litija sejo.

Oddajte komentar

