Zakaj berem bloge 8

Jonas o žganju:
Jonas o žganju:
Tiste sorte knjiga, ki ti jo denimo posodi kolegica tvoje frišno bivše, ki ti je baš strla srce. Vsaj v mojem primeru je bilo tako. Z besedami “meni je pomagala” mi jo je položila v roke in s toplim stiskom roke in z globokim sočutnim pogledom, da mi je bilo že tisti trenutek lažje pri duši, ker sem vedel, da se bova žgala čez kak teden, ko bom imel izgovor za obisk, lej, knjigo sem prinesel in na bivšo uspešno pozabil.

umex o žganju:
Ne bom lagal, v igri sem obupen, najbrž zato, ker ne dosegam dovolj akcij v minuti. Profesionalci povprečno dosegajo 300 do 400 APM, rekord pa je baje 818. Jaz jih dosegam, ah, kaj pa vem, 2?

Clarkson o žganju:
Speed never killed anyone, suddenly becoming stationary, that’s what gets you.

Oddajte komentar

