trava

Kaj narediti ko ti prereže stransko steno na tubless gumi (pač Schwalbe). Ko odlomiš ventilček na rezervni zračnici (pač surova moč). Brez flik (pač).
In začne neusmiljeno deževati.
Natlačiš travo v gumo.
Ampak trava, tbh, še za po asfaltu ni dobra, nudi premalo opore. Zraven sem stlačil še smrekove storže, da sem se lahko prijajcal v dolino.

DSC_2559m
vulkanizerstvo znajdi.se

 

DSCN4236m
vsebina po prešanju
DSCN4235m
napisi na feltni in gumi se ujemajo, pravila* je treba upoštevat, kljub vsemu
Advertisements

5 thoughts on “trava

  1. Dej, povej nam še kolko si bil daleč od doma, da si se sploh lotil tega opravila :-)
    Drugače pa, samo za info .. en naš vodič v Liguriji je imel defekt in seveda je bil brez rucaka in rezervne zračnice. Brez pomislekov je odpeljal kar ”brez zraka” zadnji del spusta. Ok, res da ga ni bilo dosti., enih slabih 100vm ..
    To je pravi dec :-)))

  2. Najbrž ni imel 400g xc schwalbic in ztr olympicov ampak orng dvostenske 1200g in nevem kakšne obroče se vozi. Najbrž je tudi razlika če imaš 100kg ali pa recimo 60 :)
    Bil sem proti vrhu karavank, vsaj 2 ure hoje po moji oceni.

    1. Plašče je tudi on imel ene čunga lunga tankostenske :-) Je pa bil res malo težji od mene … in malo lažji od tebe :-))))))
      Kolko časa pa si se ubadal s polnilom?
      Si imel potem probleme s snemanjem plašča med vožnjo?

  3. Če bi imel samo travo bi jo nonstop spodvijalo, s čurčlni potem ni bilo problemov, samo je bolj butalo.
    Mi je pa na koncu burpnila tasprednja, tako da je bil dan popoln :)

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s