4. dnevi v KrG

Tele 4 dneve sem res maksimalno izkoristil, vsak dan vsaj 5 ur na kolesu (no … khm), prvega in zadnjega, “tranzicijska” sem peljal prvič, se je kar splačalo. Prvič sem šel s kolesom po eni potki, za katero se še zelo dobro spomnim ko sem pred 30 leti hodil po njej, da je luftala.

Čeprav mi je pred nekaj leti en mojster trdil da nič ne lufta.

Ampak sem imel jaz prav, mogoče je pa vse samo vprašanje definicij, če 2 m stran od potke začne teren potovati navpično navzdol kakih 100m, je to v moji knjigi luft.

In prvič sem se peljal čez Plavški Rovt, nič posebnega, dokler nisem na 180° ovinku rekel, eh saj imam še čas, in zavil po potki navzdol. Se je splačalo, čeprav je vmes en del na sveže zrit.

Ne bo nič nadaljevanj, nimam časa, mogoče kdaj drugič.

One thought on “4. dnevi v KrG

  1. Prehitro oddal, sem pozabil na pravila: čisto sem brez kondicije, v klanec gre strašno počasi, na srečo se lahko izgovorim na mojo preveliko težo in starost.
    No mi je pa ratal moj prvi rear pivot, sicer čisto češki, mogoče sem premaknil kolo za pol milimetra. Ampak – sem pa uspel obstati na mestu, pohopat, še kar stati na mestu obrnit balanco in se odpeljat. Pred kolesarskim letom ali dvema (ne štejem teh ko sem manjkla zaradi dojenčkov) bi v taki situaciji mirno izvedel raznožko čez krmilo t.i. otb.

Oddajte komentar

