Gillette mach 3 turbo

Kot sem enkrat že razglabljal, napredek ne pozna predaha, melje, melje, tudi če ni česa mleti, še vseeno. Če ne gre še ena dodatna bridka britev, gre pa nad njimi neka nova guma,  ki navlaži – proshield lubrication TM (c), potem se doda še nekaj pod klince in že je čas za mach 4. Ko sem se začel briti, je bil gm3t ravno the rage, in sem nekako skupaj z njim zamrznil v času. Samo radi pisanja tega posta sem se lotil razumevanja najnovejših tehnologij, priznam, ni mi čisto točno jasno kako in kaj – približno tak odnos imam s pralnim strojem. Da povzamem, 5 britev, na vrhu še rezkar za natančen zaključek, spodaj inu zgoraj guma za navlaževanje ter upogljiva glava za boljše sledenje (there’s a pun right here). Seveda so britve še posebej natančne* (* če jih primerjamo s prejšnjo različico sevede). Ampak roko na srce, stara dobra gm3t, obrije u nulo. Manj kot nič brade pa ne moreš imeti, no ali pač, strokovnjaki za marketing bi znali tudi tole rešiti, sem prepričan.

Evo ga monstruma, najnoviji u arsenalu!

Zdaj pa twist. Zadnjič se sprehajam po nizkocenovni trgovini in glej ga zlomka, me v oči zbodejo disposable britvice, točno take kot moje stare gm3t, po ceni par evrov ducat. Si nisem mogel pomagat, nadomestnih glav mojih gm3t mi je zmanjkalo, pa sem jih kupil. Brijejo, roko na srce, čisto čisto enako kot stare, cena pa le delček tistega monstruma zgoraj.

Takole nekako izgleda zavrgljivi nadomestek gm3t

Pošteno povem, na sliki niso prave britve, so jim pa jako podobne, v kopalnici imam namreč Gillette blue 3 ICE! poznavalci že vedo v čem je razlika, jaz pač ne. (klicaj ni del imena, sem ga dodal for comic relief, nagradna igra – poišči slovensko sopomenko)

Zdaj pa pridemo na temo ki zanima tudi ostalih 50% mojih bralcev, kolo. Sicer cestno (kar nikogar ne zanima, vem, vem) ampak mirne duše trdim da lahko isti zaključek povlečemo tudi na tout terrain stran.

Shimano ultegra je bila vedno neka optimalna rešitev med gorečo željo po čim komponentah in realnostjo na drugi strani. In ta ultegra 6500 je z mano skupaj zamrznila v času, v simbolnem pomenu, to zimo pa še v tistem čisto pravem. In se je začela gonja za nadomestnimi deli – se jih da dobiti, itak, ampak samo poštnina pride več kot cela nova čeljust; potem sem se gnal za nadomestno celo čeljustjo ampak nos – predrago; na koncu sem se vdal, bom kupil 105.

Shimano Ultegra BR-6500
še od zadaj

Ampak poglejta draga bralca, navzdol, ne samo ultegra, tudi 105ka je podivjala v neke nove čase, +30% to in +25% ono, hop, je ne spoznam več. Stara 6500ka pa (je delala) kot urca. Pritisneš na ročico in se ustaviš. Na manj kot na nič km/h se pa tudi ne moreš ustavit, knede?

zavora Shimano 105 5800
zavora Shimano ultegra 6800

In ko mi tako oči tavajo po nizko-cenovni trgovini, opazim tega hudiča, tiagra, pa saj razen napisa se po ničemer ne razlikuje od 6500 (ki dela brezprekorno, pač dokler je ne ustavi kruta usoda). No mogoče se, razlikuje. Po tem, da če so pri original ultegri še naredili kakšen kiks, ga po 10 letih, ne bodejo še enkrat ponovili. Pa namesto dragega in mehkega aluminija so uporabili jeklo, težko in poceni, a trajno in žilavo. 0k to zadnje me je v pesniškem zanosu, zaneslo s smeri, zavore pa še nisem kupil. Cena pa, kot se za nizkocenovno spodobi – nizka (21.24€ s poštnino vred).

zavora Shimano tiagra BR4700

Se mi zdi da ti takole razmišljanje zna nevarno odpreti oči še na kakšnem drugem področju.

Avtor fotografij.

2 thoughts on “Gillette mach 3 turbo

  1. Meni je zanimivo, da si kot uverturo v specialkarski del, vzel tematiko britja :-)
    Si briješ noge, a? (saj sem vedel, saj sem vedel!)
    Drugače te bom povprašal po nasvetu, ker vidim, da si zadevo fajn naštudiral.
    Frenetično iščem britvico … brez vlažilcev in penic … zgolj rudimentalna ozka glava z zgolj ENIM rezilom ….
    Če kje zaslediš …me pocukaj za rokav, prosim …

  2. vedno sem imel pogled na britje nog ki ga je dobro povzel fat cyclist leta 2005: http://www.fatcyclist.com/2005/08/08/why-do-cyclists-shave-their-legs-warning-disturbing-images-ahead/
    Kolesarji navajajo cel kup razlogov zakaj se brijejo:
    * lažja masaža (mene noben ne masira torej ne),
    * hitrejše/lepše celjenje ran (redko padem, ko pa, mi je čisto vseeno kako lepo se celijo moje rane, torej ne)
    * tradicija, kolesarji si že od pamtiveka brijejo noge (tradicija je fina in fajn, ampak jaz sem si za stik s tradicijo omislil Brooksa, torej ne)
    * boljši estetski učinek (o estetiki nimam pojma, ampak glede na to kako smo kolesarji oblečeni, nam ni veliko do estetike, torej ne)
    * občutek pripadnosti plemenu (meh)
    * aerodinamika (ali kot pravi fattie: which would be a good reason…if it were true – sem si mislil isto tudi sam, … do leta 2014, ko so v specializedovem vetrovniku naredili poizkus. Obrite noge proti neobritim. Razlike so bile občutne, citiram Chrisa You-ea: A huge, huuuge difference.
    Tako da ja, sem si obril noge za Franjo.

    Tiste z enim rezilom misliš take: https://www.shaving.ie/standard-closed-comb/?sort=priceasc

Oddajte komentar

