Žerible

The Rules
Na začetku moram v skladu s 46. točko povedati, da sem bil v nedeljo na dirki v Beljaku, kjer sem osvojil odlično tretje mesto, kljub ne najboljši formi. Seveda se do torka nisem uspel regenerirat, tudi zato, ker se mi še kar pozna da sem bil dobra dva tedna prehlajen. Kot drugo, imam program sestavljen tako, da bom v peak formi konec junija. Zdaj sem ravno končal z bazo.
V takem tempu ne bom zdržal. Fizično bi še nekako šlo, dve tekmi v dveh dneh, treba je samo taktično oddirkat. Ampak spisat dve objavi, mind you dobri, to pa ne gre. Upam da se mi ne bo zgodilo da bo navdih pošel in vse kar bo ostalo bodo prispevki o štrudlu

The Tactics of Racing
Setko je prijavil da bo na prvi klanc tekel in jih s tem najmanj 10 prehitel. Jaz sem se zanalašč peljal, tik za njim, da vidim to čudo. Res je tekel, prehitel ni pa nobenega. Najbrž zato ker so tudi vsi ostali tekli. Na vrhu sem še enega calcitovca fajn oribal z gumo po nogi. Se mi je zdelo da je cultko, ampak on ne more biti tako zanič da ga jaz lahko držim? Ker sem bil utrujen še od Beljaka, sem takoj na prvem spustu taktično prebil gumo in se potem lotil menjave. Enkrat je treba preizkusit kako se menja zračnico v dirki, in letos boljše prilike ne bom dobil. Zamenjal sem jo v rekordnem času. Potem me je ‘malce’ teplo da sem ravno po tehnični coni fasal snejkbajt in sem moral praktično cel krog preteči s kolesom. OK, nisem tekel, sem hodil. Ampak samo zato ker sem dobil ogromen žulj na peti. Pa še otepat sem se moral Popeta in njegovih časomerilcev, ki so mi hoteli vzeti čip. Cultko mi je tudi danes med tekmo moral povedat nekaj pametnega. Tubless. Na tehnični coni sta me potem oskrbela Tomo s svojo rezervo ter Černi s pijačo in tehničnim know-howom. Hvala.
poročilo o dirki na mtb.si (mene ne omenjajo)

Predogled

Na predogledu sem srečal Herosa, ki se počasi poslavlja od življenja.
Na vrhu nekega spusta me začne en redar čudno gledat, potem pride do mene se začne široko režat in reče, kaj me ne poznaš več? Spoznal sem ga po glasu. Gregi, fant od Urše, cimre iz študentskih časov.

Lepo se vidi zakaj se ga ni dalo spoznati
Urša in dojenček čisto podoben Gregiju

The razpeljava
Ker sem tarča stalnega zbadanja da plačujem da sem zadnji, sem se letos odločil popestriti dirkaško nedeljo. S Tomotom sem se zmenil, da mi za vsako tekmo v okolici najde lepo gorskokolesarsko turco. Za razpeljavo. Tokrat je idejo spet ponudil Andrej Dekleva, ki je 2007 z vodičko Andy odpeljal  Krpanove single, singla je točno taka kot jo je opisal. Da se nebi na terenu preveč zgubljala, je Tomo aktiviral še svoje veze in poznanstva, ker sva porabila vsaj eno rezervo, pa mu je zračnico posodil kar predsednik OGK, Kalči. In malo pod vrhom Sv. Trojice sem še tretjič menjal.

Ko je videl tole, je Samo komentiral: A mene pa peleš v 1/2m snega pa take fore?

Na koncu sva cel krog zaključila v 2:30, lahko bi šla še nazaj, ampak brez rezerve si nisva upala (Tomo si ni upal).

Še grozni spin

18 thoughts on “Žerible

  1. Maja, ko bi tvoje vsaj po predlogi bile napisane .. tako pa plonkaš (sicer od same sebe, sam vseen)

    Sicer pa zanimivo, bolj je tura kratka (in ta je bila samo 30 km .. ) več pomembnih podrobnosti se izpusti ..
    Bom nekam napisal vse kar je Žiga izpustil ..

  2. Sej pravim, dve objave v dveh dneh, ne morem.
    Ker pa je pomemben del objave poročilo s tekme, je treba čimprej objavit. Potem se pa sklepajo kompromisi.

  3. Ok, na ta resn del. Dober si skup spravil vse .. vključno z izborom muske. Le naslov ne preveč resn jemat.
    Tud za Samota, ki ne mara snega bi se našla rešitev. Grampl itak ne bi sploh opazil kak mesec da je brez kolesa .. sam pol je problem z menoj .. že to da moram vozit vštric z mastersom mi odpira škrge .. če bi še poleg kakšnega tipa ki ne zna počas vozit moral .. umrem. Pol bi si jaz lahko zavrtel ta komad :)

  4. Jeri .. verjetno zato ker nista v masters kategoriji :)

    Ok. Resno vprašanje – glede The Race : organizator, pa tudi nekateri tekmovalci so pripravljeni spremeniti tisti odsek – nevozljiv klanec. Pa so mnenja deljena (Ziga : za, Deklevc : hoja ni po predpisih)

    Vprašanje, ki se meni poraja je naslednje : ali je sploh etično, da na kolesarski tekmi pridobi prednost tisti ki se ne vozi ? Jaz sem recimo bil na vrhu klanca v sedmih sekundah, res je pa sem imel obutev primerno za hojo (salomon trail) Močno pa dvomim, da je kdo sposoben tisto zvoziti v manj kot desetih sekundah. Je preveč nadležna podlaga, vožnja navzgor bi bila kot po jajcih …

  5. Še pri trialu ti samo odbijejo točke če dol stopiš, ti bi pa v xc-ju kar dnf za dolstop. :)
    Hja, sem šel zdej še enkrat brat, je napisal tko, kokr da je aktivno v politiki.
    Ali pa psihotropne substance na delu.

  6. a pol to žurali z našim celjskim Gregitom. naš frrrreeeerider arhitekt. ja zdej pa res morš pridt na eno pravo turco da pol mi pridemo gor kot sva rekla Poldne al kaj že je. yea.

Komentiraj